فروشگاه مفهومی IPM

این مقاله تمام اطلاعات مهم در مورد فروشگاه مفهومی جدید IPM، آنچه آن را بسیار استثنایی می کند و نحوه ثبت نام در آن ارائه می دهد.

آیا از قبل در مورد منطقه ویژه جدید در IPM ESSEN 2023 اطلاع دارید؟

برای اطلاعات بیشتر:
IPM Essen
www.ipm-essen.de

فروشگاه‌های گل‌فروشی و مراکز باغ مدت‌هاست که مجموعه‌های خود را به گروه‌های محصولات جدید گسترش داده‌اند. تمرکز به طور فزاینده‌ای بر دنیای موضوعی و زنده است که گروه‌ها و جایگاه‌های مختلف محصول را با هم ترکیب می‌کند – از جمله لوازم خانگی، مقالات هدیه، ظروف غذاخوری، لوازم التحریر، لوازم گل‌فروشی، و لذیذ باغ. روند را دنبال کنید و جایگاه خود را در فروشگاه مفهومی IPM حفظ کنید.

فروشگاه مفهومی IPM فضای خرید ویژه ای را برای بازدیدکنندگان تجاری ایجاد می کند و طیف استثنایی از برندها و محصولات را ارائه می دهد. فضای استراحت با یک کافه و چشم‌انداز مستقیم از Grugapark فضای آن را فرا گرفته است.

اینجا ثبت نام کنید.

فروشگاه مفهومی جدید IPM درهای بخش سبز را برای شرکت شما باز می کند و ارزش افزوده واقعی را برای شما و بازدیدکنندگان تجاری به ارمغان می آورد.



منبع

فروشگاه مفهومی IPM با یک مفهوم خرده فروشی باز و مدرن مشخص می شود و یک چارچوب ارائه جذاب ایجاد می کند. در آنجا می‌توانید محصولات خود را از حوزه‌های کادو، ظروف غذاخوری، لوازم خانگی، گل‌فروشی، لوازم التحریر، لذیذ باغ یا اغذیه‌فروشی‌ها به صورت شخصی و جداگانه ارائه دهید.