فروش بک لینک: 15 سایت خرید بک لینک ایرانی و خارجی آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین-خرید بک لینک گلدلینک

از رپورتاژآگهی میتوان همواره برای بهبود جایگاه رتبه ها استفاده کرد. برای ساخت لینک های بلاگی خارجی میتوانید از وبسایت های رپورتاژ آگهی و پکیج های ما استفاده نمایید. در پنل فروش راش وب میتوانید علاوه بر مشاهده سایت های رپورتاژ آگهی و بک لینک تمام صفحات از پلان های پکیج لینک سازی در لایه دوم یا سوم استفاده نمایید.

برای کسب اطلاعات تخصصی تر پیشنهاد میکنیم سری مقالات آموزش لینک سازی را نیز مطالعه کنید. لینک سازی را میتوان پربحث ترین موضوع در سئو دانست و نظرات ضد و نقیض بسیاری در مورد تاثیر بک لینک بر سئو و استراتژی اجرای آن وجود دارد. در این مقاله تلاش میکنیم ابتدا دریابیم بک لینک چیست و پس از آن بررسی کنیم چه تاثیری بر سئو سایت ما خواهد داشت.

فروش بک لینک: 15 سایت خرید بک لینک ایرانی و خارجی آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین-خرید بک لینک گلدلینک

این بک لینکها به هیچ وجه بصورت مستقیم و انبوه به سایت داده نمی شوند(بصورت لایه ای داده میشوند)، به همین خاطر از جهت پنالتی نشدن و ایمن بودن روش خاطر جمع باشید. در لایه اول از محتوای یونیک و بازنویسی شده سراسر وب استفاده می گردد. که البته این بستگی به خود شما دارد و اگر محتوای یونیک داشته باشید قطعا سرعت ایندکس بک لینک ها بالاتر می رود. اگر مشکل افزایش رتبه در گوگل دارید این بک لینک ها حتما به شما کمک خواهد کرد. با استفاده از بک لینک های با کیفیت ، واقعی و دائمی با پیج آتوریتی بالا , خرید بک لینک در گلدلینک سایت خود را در گوگل بالا بیاورید. یک مثال در تصویر زیر می‌بینید که پست جمع آوری لینک برای یک نویسنده منجر به دریافت بک لینک شده است.

مثلا اگر در زمینه پررقابتی مثل طراحی سایت یا دوربین مداربسته یا گردشگری فعالید، خب قطعا برای ابتدای کار هم نباید با بودجه کمتر از 40 میلیون تومان به فکر خرید بک لینک باشید. اما اگر حوزه فعالیت تان حوزه های کم رقابت تر مثل زمینه های ورزشی و… است، میتوانید با 3/4 میلیون تومان شروع کنید. طبق چیزی که در تصویر مشاهده میکنید، قیمت بک لینک های فروشی این سایت از 8 هزار تومان آغاز شده و تا 1.200 هزار تومان هم ادامه دارد. البته متاسفانه توضیحات کاملی در این سایت وجود ندارد و نمیتوان تشخیص داد که هر پکیج بک لینک، شامل چه تعداد لینک است؟ بک لینکفا علاوه بر بک لینک های عادی، اقدام به فروش رپورتاژ و بک لینک های قالبی هم میکند.

در اکثر حالت‌ها، دارایی قابل لینک شما یک قطعه محتوای جذاب خواهد بود (که دلیل همبستگی و نزدیکی شدید بهینه‌سازی موتور جستجو و بازاریابی محتوا همین است). دارایی‌ قابل لینک دادن ممکن است یک پست بلاگ، یک ویدئو، قطعه‌ای از یک نرم‌افزار، یک آزمون، یا یک تحقیق مروری باشد. اساسا باید چیزی باشد که مردم دوست داشته باشند به آن بک لینک بدهند. یا بعبارتی، اغلب بهتر است لینک بیلدینگ در سایت‌های مختلف اتفاق بیفتد نه در یک سایت. یعنی بهتر است 100 لینک از 100 سایت مختلف بگیریم تا اینکه 1000 لینک از یک سایت دریافت کنیم.

همچنین می‌توانید با تولید ویدیوهای جدید و کاربردی، کاربران زیادی را به رسانه و برند خود علاقه‌مند کنید. دریافت بک لینک از طریق این دو کانال می‌تواند علاوه بر افزایش اعتبار نزد گوگل، کاربران زیادی را روانه سایت شما کند. بک لینک به لینک‌هایی گفته می‌شود که از سایت‌های دیگر به سمت سایت شما روانه می‌شوند. بک لینک‌ها یکی از اساسی‌ترین فاکتورهای رده بندی نزد گوگل و تمامی موتورهای جستجو شناخته می‌شوند.

از آنجاییکه بک لینکِ رپورتاژ از داخل یک متن کاملا مرتبط با کلمات کلیدی می آید لذا میتواند اهمیت زیادی داشته باشد. ما معمولا در کمپینهای اجرایی برای مشتریان سرویسهای بک لینک و رپورتاژ را بصورت ترکیبی اجرا میکنیم. و در نهایت به عنوان آخرین وب سایت فروش بک لینک، به رایامارکتینگ اشاره میکنم.

در این مقاله بیشتر به مفاهیم لینک سازی خارجی میپردازیم ولی با مطالعه مقاله لینک سازی داخلی چیست میتوانید با مفاهیم و تکنیک های مرتبط با آن بیشتر آشنا شوید. پس باید این ویژگی را برای بک‌لینک‌های خود در نظر داشته باشید. اگر قرار است سایتی لینک شما را در فوتر یکی از صفحاتش قرار دهد و یا همراه با 50 لینک دیگر، در سایدبارش بگذارد، احتمالا بهتر است به دنبال موقعیت‌های بهتری بگردید. ‌لینک‌های شبکه‌های اجتماعی، نظرات وبلاگ‌ها و بک‌لینک‌های ویکی‌پدیا همگی نوفالو هستند. بک لینک‌ها به طور پیش‌فرض «فالو» هستند، به این معنی که لینک دهنده اعتبار لینک و سایت ما را تایید می‌کند.

سایت خود را در گوگل بالا بیاورید.به خاطر داشته باشید که کمیت بک‌لینک مهم نیست، بلکه این کیفیت آن است که اهمیت دارد. در زیر ویژگی های دو پکیح رپورتاژ آگهی ذکر شده است که بر اساس نوع سایت ها و ویژگی های هر پکیج قیمت گذاری و مرتب شده اند . در ابتدا درصورتی که با بک لینک آشنایی ندارید شما را به مطالعه فهم کلی بک لینک در مقاله زیر جلب میکنیم . مثلا دو سایت داشته باشیم و مطالب سایت دوم را در سایت اول با لینک دهی خارجی منتشر کنیم که بازدید کننده برای ادامه مطلب به سایت دوم لینک شود . حالا باید منتظر بمانید تا گوگل بک‌لینک شما را پیدا کند و آن را ارزش‌گذاری کند. برای مثال، در رپرتاژ‌ها که گفتیم معمولاً سه لینک دارند، بهتر است یک لینک به صفحه اصلی وبسایت و دو لینک دیگر را به دو صفحه‌ای بدهید که بیشتر برای شما مشتری می‌آورند.

به همین دلیل در ادامه، راه ساده‌ای را بیان می‌کنیم که به کمک آن، مکان مناسب برای انتشار پست میهمان را پیدا کنید. لذا اگر به دنبال خرید بکلینک با کیفیت هستید، می توانید برای خدمات سئو سایت خود روی کمک ما حساب کنید. یا سئوی منفی به گروهی از روش‌های ناجوانمردانه اطلاق می‌شود که با هدف پایین کشیدن جایگاه وب‌سایت رقبا از صدر نتایج جستجوی گوگل انجام می‌گیرند. حتی اگر شخصیت والای شما مانع توسل به چنین روش‌های نادرستی شود، هیچ بعید نیست که بازهم رقبای شما در هر فرصتی برای ضربه زدن به کسب‌وکارتان از آن‌ها استفاده کنند.