فروش در گل فروشی ها در دنیزلی، ترکیه در روز جهانی زن دو برابر شد

سنور دینسر خاطرنشان کرد که باید به مراقبت از گل توجه بیشتری شود و نکاتی را به کسانی که می خواهند گیاه بخرند پیشنهاد کرد: “گل ها را می کاریم و سپس در گلدان می گذاریم. گل هایی که در معرض آب ناکافی یا زیاد قرار می گیرند در مدت کوتاهی می میرند. اگر خاک مرطوب یا کمی مرطوب باشد می توان گفت که فرآیند آبیاری به مقدار مناسب انجام می شود.نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد ایجاد سوراخ هایی در کف گلدان گل برای خروج آب است.به این ترتیب می توان از پوسیدگی ریشه گل جلوگیری کرد.”

سوکرو تورهان با بیان اینکه قبل از روز زن و با توجه به فرا رسیدن فصل بهار در زمینه فروش فعالیت داشته است، گفت: در حال حاضر فصل جدید با بهار آغاز شده است، گلهای زیبا و باکیفیت آورده ایم تا پیدا شود. از مناطق مختلف گل هایی برای هر بودجه ای وجود دارد.در حال حاضر گل میخک و گل رز بیشتر ارجحیت دارند.

منبع: دنیزلی محبیر



منبع

گل فروشان در ادامه کار پر تب و تاب خود به افزایش علاقه به گل با بهار و همچنین افزایش تقاضا در روزهای خاص اشاره کردند. فروشندگان با بیان اینکه مراقبت منظم در پرورش سالم گل ها مهم است، همچنین خاطرنشان کردند: مصرف کنندگان باید از هر گیاه مطلع شوند.

آنها همچنین بسیار ظریف هستند و مراقبت از آنها آسان است. در حال حاضر می توانم بگویم که افزایش 100 درصدی مشتریان ما وجود دارد. این زمان ها دوره کامل رشد گل است و من فکر می کنم هر خانه ای به یک گل زیبا نیاز دارد.”

در 8 مارس، روز جهانی زن، بسیاری از مردم به دنبال هدایایی بودند تا به زنان زندگی خود هدیه دهند. کسانی که به شادی زنان فکر می کنند، عموماً در این مناسبت خاص به گل روی آوردند. یک روز مانده به روز زن، هم تولیدکنندگان و هم گلفروشان آماده سازی خود را کامل کرده بودند. میخک از جمله گل های مورد تقاضا برای روز زن بود.