فروش محبوب poinsettia حتی عرضه بیشتری برای پاسخگویی به تقاضا خواهد داشت

این رویداد سالانه توسط گروه باغبانی و معماری منظر دانشکده علوم کشاورزی برگزار می شود. این گیاهان توسط دانشجویان در بخش پرورش گل – یا پرورش گل – پرورش داده می شود. هازلت گفت: “دانشجویان واقعاً به کار خود افتخار می کنند و این فرصتی است برای نشان دادن همه کارهایی که انجام داده اند.”

هازلت گفت: “آموزش از این محصول فوق العاده است.” “و ارائه این تجربه واقعی و عملی به آنها تمام هدف مرکز باغبانی است.” تمام وجوه جمع‌آوری‌شده برای پرداخت هزینه‌های مربوط به محصولات زراعی سال آینده و نگهداری گلخانه استفاده خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر:
دانشگاه ایالتی کلرادو
www.colostate.edu



منبع گیاهانی که به نور حساس هستند، گیاهانی هستند که به عنوان محصول «روز کوتاه» شناخته می شوند. برای تبدیل همه آن رنگ های درخشان، آنها باید دقیقاً مقدار مناسبی از نور را داشته باشند. دیگر – حتی از چراغ خیابان یا چراغ جلوی ماشین – می تواند این روند را مختل کند.

برای پاسخگویی به تقاضای بالا، فروش سالانه پونستیا دانشگاه ایالتی کلرادو، تعداد گیاهانی را که در این فصل در دسترس خواهد داشت، دو برابر کرده است. مایک هازلت، یکی از همکاران تحقیقاتی مرکز باغبانی CSU، گفت که بیش از 1000 گیاه تعطیلات – از جمله 17 رقم مختلف – برای خرید در دسترس خواهند بود. هازلت گفت: «سال گذشته، ما در روز دوم فروش سه روزه به فروش رسیدیم.

هازلت گفت که اجازه دادن به دانش آموزان برای رشد و نگهداری گیاهان نازک راه بسیار خوبی است تا به آنها اجازه دهیم آنچه را که در دوره های آموزشی خود آموخته اند عملی کنند. او گفت: «در مورد پوینستیا، موارد زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید، برنامه‌های کود، برنامه آبیاری، و البته برنامه‌های سبک.

فرصتی برای رشد و یادگیری
تمرین گلکاری یکی از چندین مورد ارائه شده با هدف کلی ارائه تجربه عملی به دانش آموزان در گلخانه است.

رویداد امسال شامل یک شنبه، 3 دسامبر، علاوه بر فروش روزهای هفته در روزهای دوشنبه و سه شنبه، 5 و 6 دسامبر خواهد بود. هازلت گفت که معمولاً، فروش در بعدازظهرها و عصرهای روز هفته برگزار می شود. انتقال آن به یک شنبه نه تنها به مخاطبان جدید اجازه می دهد تا در فروش شرکت کنند، بلکه به جامعه نیز امکان می دهد با دانش آموزان تعامل داشته باشند و درباره گیاهان و برنامه بیشتر بیاموزند.