فروش مرکز باغ شاهد افزایش فوریه است

این گزارش نشان می‌دهد که فروش بذر و محصولات مراقبت از گیاهان 28 درصد و ابزار باغبانی 23 درصد نسبت به فوریه 2022 افزایش داشته است. کترینگ نیز افزایش قابل توجهی 21 درصدی را تجربه کرده است که در میان شرایط سخت اقتصادی به مصرف‌کنندگان پیشنهاد می‌دهد.

گزارش کامل در دسترس اعضای HTA است.



منبع

فران بارنز، مدیر عامل HTA، گفت: “با ورود به فصل بهار، ما خوشحالیم که شاهد علاقه فزاینده به خرده فروشی مرکز باغ هستیم، نه تنها در افزایش هزینه ها برای هدایا و بازدید از کافه ها، بلکه در مورد لوازم اصلی باغبانی. دیدن این موضوع باعث دلگرمی است. که مردم فواید بسیاری از باغبانی را می شناسند، به ویژه در پی همه گیری، که بسیاری را بر آن داشت تا این سرگرمی را انتخاب کنند، باغ های خود را دوست داشته باشند و از مزایای باغبانی محیطی قدردانی کنند.

با این حال، ما همچنان مراقب فشار بر صورت‌حساب‌های دستمزد، افزایش احتمالی قیمت‌های آب و برق و نگرانی‌های بلندمدت درباره خشکسالی هستیم. ما ناامید شدیم که بودجه بهار به موضوع مبرم کمبود آب که خطر قابل توجهی برای صنعت است، رسیدگی نکرد. مهم است که دولت اقدامات فوری را برای افزایش آگاهی در بین مشاغل و مصرف کنندگان در مورد اهمیت صرفه جویی در مصرف آب و ایجاد مقاومت در برابر خشکسالی انجام دهد. ما از سیاستگذاران می‌خواهیم از اقداماتی حمایت کنند که کاهش مصرف آب را تشویق می‌کند و از دوام طولانی‌مدت صنعت باغداری اطمینان می‌دهد.»

فوریه 2023 خشک ترین خشکسالی در 30 سال گذشته بود که منجر به کاهش سطح مخازن و نگرانی در مورد چشم انداز خشکسالی طولانی مدت در تابستان شد. بدون کمک های مالی برای حمایت از بهبود مخازن و نوآوری های صرفه جویی در مصرف آب، تغییر اقلیم یک نگرانی اساسی برای باغبانی زیست محیطی است.

بر اساس گزارش به روز رسانی بازار مارس از انجمن صنفی باغبانی (HTA)، فروش مراکز باغ در فوریه 2023 رشد اولیه ای را دریافت کرد و نشان داد که مصرف کنندگان با وجود شرایط اقتصادی چالش برانگیز، ارزشی را برای باغ های خود قائل هستند.

شرایط خشک در ماه فوریه ممکن است به تشویق مصرف کنندگان کمک کند تا زودتر از حد معمول به باغ های خود فکر کنند. با این حال، این امر با احتیاط و سؤالاتی همراه است، به ویژه در مورد نیاز مشاغل باغبانی – از خرده‌فروشی گرفته تا تولیدکننده – که باید برای شرایط خشکسالی مکرر آماده باشند.