فروش گیاه باعث افزایش سرمایه برای گلخانه از تکثیر می شود

مقاله کامل را در www.thenorthwindonline.com بخوانید.



منبع

گلخانه به دو بخش تحقیقاتی و آموزشی تقسیم می شود. بخش تحقیقاتی گلخانه به عنوان یک آزمایشگاه برای دانشجویان فارغ التحصیل، دانشجویان شیمی گیاهان دارویی و سایر افرادی که در تحقیقات مربوط به گیاه شناسی کار می کنند، عمل می کند. بخش آموزشی بیشتر بر روی آزمایشگاه ها متمرکز است و گیاهان تکثیر شده در فروش از آنجا منشاء می گیرند.

استونر و کونیتسر هر دو در فروش گیاه برای جمع آوری بودجه برای گلدان، خاک و سایر ملزومات مورد نیاز گلخانه کمک می کنند. کونیتسر گفت: “ما برای فروش در فروش گیاهان تکثیر می کنیم تا بتوانیم بودجه بیشتری برای قرار دادن در گلدان ها و خاک و گیاهان بیشتری بدست آوریم، زیرا بخش آموزشی از آنها برای آزمایشگاه ها و اهداف دیگر استفاده می کند.” “و بنابراین ما فقط تکثیر می کنیم زیرا چه کسی گیاهان را دوست ندارد.”

در طول این هفته، گلخانه NMU فروش سالانه گیاهان خود را در کتابخانه لیدیا ام. اولسون برگزار می کند. گاری های رنگارنگ پر از انواع زیادی از گیاهان – از جمله پونه کوهی، قلب بنفش، گیاهان مار، آگاو، یوکا، ورمیلیون، سیترونلا و انواع مختلف ساکولنت – فقط با چند دلار به فروش می رسند.

گلخانه NMU توسط پروفسور Donna Maki و با کمک پنج دانشجوی تکنسین گلخانه اداره می شود. تمامی گیاهانی که به فروش می رسند توسط دانش آموزان در گلخانه تکثیر شده اند که به مراقبت از گیاهانی که برای اهداف آموزشی و تحقیقاتی رشد می کنند کمک می کنند.