فروش 10 میلیون گلدان پاتبوری!

آنتونیا کاکس از پاتبوری میزان روغن معدنی را که توانسته‌اند با گلدان‌های خود ذخیره کنند، اینگونه توصیف می‌کند و مطمئناً نشانه‌ای از اشتیاق و هیجان او در دستیابی به این نقطه عطف است.

پاتبوری
Pottburri توسط آنتونیا و برادرش الکساندر در دسامبر 2019 تاسیس شد. خواهر و برادرها در مهد کودک والدین خود بزرگ شدند. در حال حاضر 30 سال پیش، پدربزرگ کاکس به دنبال جایگزینی برای گلدان های پلاستیکی بود که بتواند به صورت انبوه به بازار عرضه شود، اما واقعاً نمی توانست جایگزین خوبی پیدا کند. سال‌ها بعد، خواهران و برادران از پوسته‌های تخم آفتابگردان استفاده کردند و تعادل کاملی بین مواد قوی و قابل کمپوست برای گلدان‌هایشان پیدا کردند.

“ما تعادل کاملی را با ترکیب مواد خود پیدا کردیم، و باعث شد گلدان ها به اندازه کافی قوی باشند تا گیاهان در آن رشد کنند، اما همچنین به سرعت تجزیه می شوند تا مصرف کنندگان نهایی را خوشحال کنند. پرورش دهندگان داخلی می توانند گیاهان را در گلدان Pottburri حدود سه ماه در فضای باز پرورش دهند. آنتونیا می‌گوید: حدود شش ماه طول می‌کشد. این مدت کمی طولانی‌تر است، زیرا هوای بیرون به طور مداوم گلدان را خشک می‌کند. حدود یک سال طول می‌کشد تا گلدان تحت شرایط طبیعی تجزیه شود.”

وی افزود: با 10 میلیون گلدان فروخته شده، مقدار 5 اتوبوس مدرسه پر از توپ گلف یا 1.15 میلیون متر اگر گلدان ها را در یک ردیف یا وزن 56 فیل را در روغن معدنی قرار دهید، 170.000 کیلو صرفه جویی کرده ایم. دقیق.”

آنها این کار را به سه روش مختلف انجام دادند. اولین آن در نسخه آلمانی برنامه تلویزیونی محبوب کوسه تانک بود. قسمت آنها در آوریل 2021 با 3 میلیون مصرف کننده نهایی بالقوه در حال تماشای این دو پخش شد. ثانیا، آنها مستقیماً با خرده فروشان صحبت کردند تا آنها را نیز در مورد محصول خود متقاعد کنند.

اکنون Pottburri 3.0 شکل کمی متفاوت خواهد داشت زیرا یک پرورش دهنده بازخورد داده است که گیاه و گلدان در زمان هایی در دستگاه خود سقوط کرده اند. بنابراین آنها شکل را تغییر دادند تا از این اتفاق جلوگیری کنند و آن را پایدارتر کنند.

علیرغم اینکه بازار اصلی پوتبوری در حال حاضر آلمان است، نمایشگاه های تجاری گردهمایی مهمی برای بین المللی شدن آینده باقی می مانند. “هدف ما این است که با محصول خود به اروپا و اسکاندیناوی گسترش پیدا کنیم، بنابراین حضور در نمایشگاه تجاری در Aalsmeer یک فرصت عالی برای ما است تا با آن بازارها بیشتر آشنا شویم. اروپا، اسکاندیناوی و در نهایت جهانی. این هدف است.”

ما آزمایش‌های بسیار بسیار زیادی را با دستور العمل‌های مختلف و ترکیبات مختلف انجام دادیم و از پرورش دهندگان زیادی بازدید کردیم تا بتوانیم پاسخ دهیم که گلدان چگونه باید باشد، از چه چیزی باید ساخته شود و آیا واقعاً برای فرآیندی که پرورش دهنده استفاده می کند.”

توسعه در طول زمان
اطلاعاتی که Pottburri از پرورش دهندگان و مصرف کنندگان نهایی به دست آورد بر سر زبان ها نیفتاد و منجر به تغییرات زیادی در طراحی و عملکرد گلدان شد.

در نهایت، این به آنها بستگی داشت که تولیدکنندگان را متقاعد کنند که کاربران اصلی گلدان‌ها چه کسانی خواهند بود. ما در آن زمان از پرورش دهندگان زیادی بازدید کردیم. بیشتر از همه به بازخورد آنها نیاز داریم. گلدان ها باید برای فرآیندهای خودکار تولیدکنندگان کار کنند.”

با این حال، خواهر و برادر هنوز به هیچ وجه به پایان نرسیده اند. آنها با انگیزه هستند و به نوآوری در گلدان ها ادامه می دهند و در طول مسیر آنها را کامل می کنند. آنتونیا می‌گوید: “ما اکنون فقط اندازه گلدان 12 سانتی‌متری را داریم. قدم بعدی قطعاً داشتن اندازه‌های گلدان بیشتر است. نه در سال 2023، بلکه قطعاً بعد از آن.”

این محصول در چند سال گذشته تغییرات زیادی را تجربه کرده است. اولین مورد Pottburri 1.0 بود که بسیار شبیه پلاستیک بود، اگرچه از آن ساخته نشده بود. این یک مشکل برای آنتونیا و برادرش بود زیرا آنها باید توضیح می دادند که همیشه برای مصرف کنندگان نهایی قابل تجزیه است. آنها ظاهر گلدان را تغییر دادند و آن را نازک تر کردند تا در مصرف مواد صرفه جویی شود.

نمایشگاه تجاری
درست قبل از نمایشگاه تجاری در Aalsmeer، خواهران و برادران به مرز 10 میلیون پات رسیدند و برای اولین بار آشکارا آن را در غرفه خود در این رویداد جشن گرفتند.

به نظر می رسد که این فرمول برنده برای شرکت باشد، زیرا آنها تاکنون بیش از 10 میلیون گلدان در آلمان فروخته اند.

آنها چطور این کار را کردند؟
با این حال، فروش 10 میلیون قابلمه چیزی نیست که یک شبه اتفاق بیفتد. خواهر و برادرها باید محصول خود را به گونه ای به بازار عرضه کنند که مصرف کنندگان نهایی و همچنین تولیدکنندگان را جذب کند.

برای اطلاعات بیشتر:
آنتونیا کاکس
Pottburri GmbH
Carl-Kühne-Straße 8
47638، Straelen
تلفن: + 49 2839 9979 991
ایمیل: [email protected]
https://pottburri.de/



منبع

تا آن زمان، 56 فیل مانند قطره ای در اقیانوس به نظر می رسند.