فلورال و GGP همکاری را تشدید می کنند

توجه بیشتر به بازدیدکنندگان و گیاهان
دیدگاه دیگری که از این جلسه به دست آمد این بود که تمرکز بر روی گیاهان و جذب نوع مناسب بازدیدکنندگان در غرفه قابل بهبود است. پس از کرونا، به نظر می رسید که فعالیت ها در این منطقه کاهش یافته است. به همین دلیل است که شرکت کنندگان تشویق می شوند تا شرکای خود را دعوت کنند و روابط عمومی هر دو نمایشگاه تجاری به صورت متمرکز تغذیه می شود. برای انجام این کار، فلورال یک جلسه طوفان فکری در تاریخ 6 آوریل ترتیب داده است که GGP نیز در آن شرکت کرد. نتایج در حال حاضر در حال پردازش است. GrootGroenPlus سال‌هاست که سرمایه‌گذاری هنگفتی در روابط عمومی انجام داده است و امسال نیز یک سفر مطبوعاتی کاملاً مناسب برای مطبوعات (بین‌المللی) ملی برگزار می‌کند. با این حال، با درگیر کردن شرکت کنندگان، می توان از علاقه مندان بسیار گسترده تری دعوت کرد.

در حال حاضر، Florall دو بار در سال، در بهار و پاییز برگزار می شود. در طول این نمایشگاه، مروری کامل بر طیف بهاره و پاییز محصولات گل و نهال درخت ارائه می شود. Florall یک نمایشگاه تجاری 1 روزه است و نسخه بعدی در 22 آگوست 2023 برگزار می شود.

نمایشگاه های رابطه با هویت خودشان
اگرچه این نمایشگاه به دو نمایشگاه تجاری مختلف در دو کشور مختلف مربوط می شود، هر دو نمایشگاه روابط واقعا مکمل یکدیگر هستند. هر دوی آنها هویت خاص خود را دارند، تعداد زیادی شرکت کننده منظم، و احساس می کنند هم در دسترس و هم حرفه ای هستند.

این نشست نشان داد که هر دو نمایشگاه تجاری از همکاری فعلی راضی هستند اما تمایل به تشدید همکاری را نیز دارند. به همین دلیل است که امسال، محصولات جدید از Florall نیز در جایزه بزرگ سبز شرکت خواهند کرد. محصولات جدید GrootGroenPlus قبلاً در جوایز Florall رقابت کرده بودند. علاوه بر آن، KwekersBode بعدی – روزنامه ای که GrootGroenPlus سال هاست به دو زبان منتشر می کند – همچنین حاوی مقالاتی از بلژیک خواهد بود.

بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان می توانند به ترتیب از طریق florall.be و grootgroenplus.nl ثبت نام کنند.



منبع

GrootGroenPlus یک رویداد 3 روزه است و یک بار در سال برگزار می شود. به طور سنتی، GrootGroenPlus به عنوان شروع فصل نهالستان درختان و بنابراین، محل ملاقات برای همه کسانی است که به طور حرفه ای با محصولات سبز درگیر هستند. دوره بعدی نمایشگاه تجاری GrootGroenPlus در تاریخ 4 تا 6 اکتبر برگزار می شود.

مبادله در نمایشگاه
در حال حاضر، هر دو نمایشگاه تجاری به روش های مختلف همکاری می کنند. هر دو نمایشگاه تجارت جدید یکدیگر را ارائه می دهند، ارائه ها و تبلیغات را رد و بدل می کنند، و هر دو شرکت کننده از Florall و GrootGroenPlus دعوت می شوند تا نمایشگاه تجاری شریک را به شبکه خود ارائه دهند.

نمایشگاه تجاری GrootGroenPlus از سال 2012 با نمایشگاه تجاری فلورال بلژیک همکاری می‌کند. اخیراً، هیئت‌های هر دو نمایشگاه برای کشف مناطقی که در آن می‌توانند یکدیگر را بیشتر تقویت کنند، ملاقات کردند. یک همکاری نه تنها تأثیر مثبتی بر هر دو نمایشگاه دارد، بلکه تضمین می کند که منطقه کشت زینتی و درختی هلند/بلژیک با قدرت بیشتری در اروپا روی نقشه قرار می گیرد.