فلوورد مبخار را به دست می آورد

Floward ابتدا با Mubkhar شریک شد تا عطرهای مجلل خود را سال‌ها پیش بر روی پلتفرم خود بفروشد، و این برند از آن زمان به یکی از پرفروش‌ترین فروشندگان در سراسر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس تبدیل شده است و این خرید را به گام بعدی طبیعی روابط دو شرکت تبدیل کرده است. فلوارد در گسترش وسعت محصول و نقاط فروش مبخار و رشد بیشتر آن با حفظ منحصر به فرد بودن و انحصار عرضه خود سرمایه گذاری خواهد کرد.

این اکتساب با استراتژی Floward در حفظ و تقویت چشم انداز غالب بودن پلتفرم هدایای تجارت سریع آنلاین در منطقه MENA و در بریتانیا مطابقت دارد.

بنیانگذار و مدیر عامل مبخار، آقای خالد نواف المناء، گفت: “ما به آنچه مبخار از زمان راه اندازی به دست آورده است، افتخار می کنیم و شناخته شدن و کسب توسط برندی به بزرگی و موفقی فلووارد، گواهی واقعی بر موفقیت ماست.” در طول سال‌ها شاهد این موضوع هستیم. ما خوشحالیم که رابطه خود را با Floward به سطح بالاتری رسانده‌ایم و برای آینده مبخار هیجان‌زده هستیم، زیرا همچنان بهترین عطرها و تجربه‌ای عالی را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آوریم که آنها به آن عادت کرده‌اند.”

برای اطلاعات بیشتر:
فلوورد
www.floward.com



منبع

فلووارد خرید مبخار، یک برند عطرسازی در شورای همکاری خلیج فارس را تکمیل کرده است.

مبخار از زمان تأسیس در سال 2015، ردپای خود را از پایگاه اصلی خود در کویت به عربستان سعودی، بحرین و قطر گسترش داده است.

آقای عبدالعزیز ب. اللوغانی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل فلووارد، در مورد این خرید گفت: “ما از پیوستن به نیروها با مبخار، برندی که بدون شک اثر خود را در بازار عطر و هدایا به جا گذاشته است، هیجان زده هستیم. اثبات اینکه ما با گسترش دسته‌های هدیه خود در مسیر درست پیش می‌رویم، و داشتن یک تیم استثنایی به رهبری خالد المنعا در هیئت مدیره یک گام اساسی به جلو در استراتژی توسعه ما است. بهترین هدایا از طریق خدمات مشتری عالی، ما مطمئن هستیم که موقعیت پیشرو خود را در بازار تثبیت خواهیم کرد.”