فناوری های دیجیتال صنعت گل را در استان یوننان چین ارتقا می دهند

ادامه مطلب را در newsghana.com.gh بخوانید



منبع

بازار گل Kunming Dounan در استان یوننان، به عنوان تنها بازار تجارت گل در سطح ملی در چین، هر روز بیش از 1600 نوع گل زیر 117 دسته به فروش می رساند. سال گذشته، این بازار بیش از 11 میلیارد ساقه گل تازه شاخه بریده را با گردش مالی نزدیک به 12.15 میلیارد یوان (1.76 میلیارد دلار) فروخت.

به گفته وی، تجارت حضوری، حراج و تجارت الکترونیک سه راه اصلی معامله در بازار گل کونمینگ دونان است. مرکز تجارت بین المللی Kunming Flora Auction یا KIFA در این بازار واقع شده است. تالار معاملات 900 نفری همیشه مملو از نمایندگی های گل است و به طور میانگین هر چهار ثانیه یک معامله انجام می شود. حراج گل در آنجا با بازار سهام رقابت می کند.

دوان گفت: این بازار خانه بیش از 2200 فروشنده گل و 46 شرکت تدارکاتی است که با بیش از 80000 پرورش دهنده گل، نزدیک به 12000 تعاونی، بیش از 10000 نماینده گل و 350000 بازار عمده فروشی گل و گل فروشی در سراسر چین با کمیته مدیریت Lubin همکاری می کنند. مربوط به بازار گل Kunming Dounan، و افزود که این بازار فعال کننده کل صنعت گل چین است.

استان یوننان در جنوب غربی چین، با داشتن منابع ژرم پلاسم گلی متنوع و شرایط آب و هوایی منحصر به فرد، یکی از سه تولیدکننده عمده گل در جهان است. هر ساله 16.7 میلیارد ساقه گل تازه شاخه بریده در استان به بازار عرضه می شود.