فن آوری سمپاشی با کمک هوا برای بهبود کنترل آفات باغبانی

دمنده اسپری باتری دار AS 1200 به گونه ای طراحی شده است که به عنوان یک ضمیمه همراه با یک سمپاش از طیف “Accu-Power” Birchmeier استفاده شود. سازنده اکنون دمنده اسپری را با جفت کردن دو بسته باتری 18 ولتی CAS (سیستم اتحاد بی سیم) که در کنار هم وصل شده اند، به 36 ولت ارتقا داده است.

برای اطلاعات بیشتر:
Birchmeier Sprühtechnik AG
من استترفلد 1
5608 Stetten، Zwitserland
تلفن: +41 56 485 81 81
فکس: +41 56 485 81 82
پست الکترونیکی: [email protected]
https://www.birchmeier.com/de/content/home.php



منبع

دمنده اسپری باتری دار AS 1200 در بازار بسیار محبوب شده است و به دلیل طراحی خلاقانه خود جوایز متعددی را از Birchmeier Sprühtechnik AG کسب کرده است. به لطف توسعه اخیر، دمنده اسپری اکنون توسط دو بسته باتری 18 ولتی CAS (سیستم اتحاد بی سیم) که در کنار یکدیگر متصل شده اند، تغذیه می شود. این بدان معناست که تمامی دستگاه های تولید کننده که با باتری کار می کنند، اکنون به سیستم بسته باتری CAS مجهز شده اند.

باتری های قدرتمند LiHD، افزایش ولتاژ و بهره وری انرژی بسیار کم منبع، زمان کار اسپری دمنده با باتری را تقریباً 50 درصد افزایش می دهد. علاوه بر این، بالاترین سطح دمنده (سطح توربو) که قبلاً به 30 ثانیه محدود شده بود، اکنون می تواند به طور دائم استفاده شود. به این ترتیب، محدوده های بزرگ را می توان در طول کل زمان عملیات پوشش داد.

جریان هوای کنترل شده دقت منطقه هدف را افزایش می دهد
دمنده اسپری باتری دار AS 1200 استفاده از آفت کش ها و تقویت کننده های گیاهی را بهینه می کند، خواه کاربران قصد دارند یک منطقه خاص را با دقت نقطه ای اسپری کنند یا شاخ و برگ های متراکم، پرچین ها یا مناطق صاف را بپوشانند. انتخاب انواع مختلف نازل و فشار اسپری کاربران را قادر می سازد تا تنظیمات مناسب را متناسب با کاربرد مورد نظر انجام دهند. استفاده از سطح پایین دمنده منجر به جریان هوای سبکی می شود که می تواند برگ ها را در فاصله نزدیک حرکت دهد، به این معنی که قطرات به طور کامل روی شاخ و برگ فرود می آیند و به آرامی هر دو طرف بالایی و پایینی هر برگ را مرطوب می کنند. قدرت دمنده را می توان تا حد طوفان افزایش داد، فشار اسپری را می توان تنظیم کرد، و نوع نازل را می توان برای کاربردهای بالاتر (تا 13 متر) تغییر داد.

کاربران همچنین از این واقعیت سود می‌برند که هم بسته‌های باتری و هم واحدهای شارژ 26 شریک در شبکه CAS، سازگاری بین تولیدکنندگان را تضمین می‌کنند و می‌توانند با بیش از 280 دستگاه استفاده شوند. هزینه های خرید کاربران به دلیل این واقعیت که بسته های باتری را می توان به طور مکرر در انواع مختلف دستگاه های مختلف استفاده کرد، بسیار کاهش می یابد. سیستم CAS کیفیت بالایی دارد و دارای ویژگی‌های عملکردی است که می‌تواند با برنامه‌های کاربردی سخت مقابله کند، به‌عنوان مثال، زمان‌های کوتاه شارژ، همچنین ظرفیت چشمگیر، قابلیت اطمینان عملیاتی و عمر سرویس.

سازنده سوئیسی یک راه حل مفید 2 در 1 برای اتصال بسته های باتری ایجاد کرده است: واحد حاوی دو بسته باتری را می توان به سمپاش کوله پشتی متصل کرد یا به عنوان کمربند ران، به عنوان مثال، هنگام استفاده از سمپاش های چرخ دستی استفاده کرد.

این فرآیند جدید کاربران را قادر می سازد تا بهتر به گیاهان خود نفوذ کنند و در نتیجه اثربخشی را افزایش دهند. این فرآیند همچنین باعث صرفه جویی در محلول اسپری می شود زیرا مقدار بیشتری از آن روی گیاه می افتد، بهتر توزیع می شود و مقدار کمتری از آن هنگام سمپاشی از بین می رود. تقریباً از همه جابجایی ناخواسته اسپری جلوگیری می کند.