فینالیست راه حل گیاه شناسی برای “بهترین همکاری صنعتی با Syngenta” در جوایز علوم زراعی

در اصل، محصول جدید آنقدر در کنترل Botrytis موثر بود که در شیلی با نام تجاری BotriStop به بازار عرضه شد. از طریق تلاش های مشترک BSI و Syngenta در همکاری با محققان و پرورش دهندگان در سراسر شیلی و سایر کشورها و آزمایش محصول جدید بر روی بسیاری از میوه ها و سبزیجات مختلف، تأیید شد که محصول جدید علاوه بر بوتریتیس در کنترل سایر بیماری های گیاهی به همان اندازه موثر است. از جمله پوسیدگی ترش، کپک پودری، آلترناریا و همکاران. در نتیجه، BSI و Syngenta تصمیم گرفتند نام محصول را به Quillibrium … “Qill” برای درخت Quillaja saponaria و “librium” را برای تعادلی که محصول برای محافظت از میوه‌ها و سبزیجات در برابر بیماری‌ها به روشی پایدار ایجاد می‌کند، تغییر دهند. دو شریک همچنین تصمیم گرفتند توزیع آن را در پرو و ​​مکزیک، جایی که در حال حاضر در دسترس است، گسترش دهند. BSI همچنین در حال آزمایش Quillibrium در ایالات متحده آمریکا و سایر مناطق جغرافیایی است.

در سال 2019، BSI یک قارچ کش ابتکاری مبتنی بر گیاه شناسی را راه اندازی کرد که از درختی که در شیلی رشد می کند به نام Quillaja saponaria استخراج می شود. قوانین جنگل زدایی در شیلی بهره برداری از این درختان را محدود می کند، بنابراین BSI یک روش منحصر به فرد برای رشد این درختان در آزمایشگاه های خود و سپس استخراج ماده فعال در حالی که درختان در شرایط آزمایشگاهی هستند … بچه درختان … تولید یک قارچ کش بسیار کارآمد را ابداع و ثبت کرد. Syngenta موافقت کرد که این محصول جدید را در سراسر شیلی توزیع کند.


تیم جهانی Syngenta از آزمایشگاه‌های تحقیق و توسعه و تأسیسات تولید شرکت Botanical Solution Inc. (BSI) در سانتیاگو، شیلی بازدید می‌کند.

گاستون سالیناس، مدیرعامل BSI اعلام کرد: “Syngenta یک شریک توزیع واقعاً برجسته است. به لطف تخصص و تعهد تیم فنی، کادر میدانی و تیم مدیریت Syngenta، اشتیاق آنها برای راه حل های موثر و پایدار، و دقت آنها در آزمایش های میدانی، ما نشان داده ایم. Quillibrium ابزار عالی برای طراحی استراتژی‌های مدیریت یکپارچه آفات بسیار کارآمد است. برای به اشتراک گذاشتن این تقدیرنامه “بهترین همکاری در صنعت” با شرکای Syngenta خود.”

Botanical Solution Inc. (BSI) به عنوان “فینالیست” در جایزه علوم زراعی برای “بهترین همکاری در صنعت با شریک توزیع Syngenta” انتخاب شده است.

مارک جیراک، رهبر تجارت آمریکای شمالی Syngenta Biologicals افزود: “BSI Quillibrium در آزمایشات نشان داده است که یک قارچ کش موثر زیستی برای محافظت در برابر بیماری های عمده در میوه ها و سبزیجات است. هنگامی که ثبت شود، ابزاری پایدار برای تولیدکنندگان ایالات متحده خواهد بود تا از آنها برای حفظ خود استفاده کنند. محصولات سالم.”


شرکت راه حل گیاه شناسی (BSI) طی بازدید اخیر از آزمایشگاه های تحقیق و توسعه BSI در سانتیاگو، شیلی، پلت فرم فناوری خود را به تیم جهانی Syngenta نشان می دهد.

لازلو لاکزکو، رئیس توسعه تجارت بیولوژیکی جهانی Syngenta، در اظهار نظر در مورد مشارکت BSI – Syngenta اظهار داشت: “من تحت تاثیر فرآیند تولید و استخراج in vitro نوآورانه BSI و همچنین خط لوله آینده آنها از محصولات مبتنی بر گیاه شناسی هستم. این محصولات نشان دهنده آنها هستند. ابزارهای بسیار پایدار برای تولیدکنندگان، زیرا بسیار کارآمد، آسان برای استفاده، و بدون باقیمانده شیمیایی هستند. مشارکت ما بر پایه اعتماد متقابل و تخصص مکمل استوار است، جایی که BSI نوآوری محصول را ارائه کرد و Syngenta توسعه و تجاری سازی بازار را بر عهده گرفت. “

Quillibrium BSI همچنین توسط داوران علوم زراعی به‌عنوان «فینالیست» برای «بهترین محصول بیولوژیکی جدید سال» معرفی شد و در اوایل امسال، BSI جایزه «بهترین کسب‌وکار استارت‌آپ بیوتکنولوژی سال» را از انجمن جهانی حفاظت از زیستی دریافت کرد.

برای اطلاعات بیشتر:
شرکت راه حل گیاه شناسی
www.botanical-solution.com



منبع