قرار جدید برای تیم باغبانی هاچینسون

برای اطلاعات بیشتر:
کشاورزی Hutchinsons
www.hlhltd.co.uk

«ما از شرایطی که با استفاده از برخی محصولات، محصول را در طول یک فصل تمیز نگه می‌دارد، و قفسه‌ها با چنین محصولاتی فراوان بود، به دوره‌ای رسیده‌ایم که زراعت و توصیه‌های افراد آگاه و کوشا از اهمیت بیشتری برخوردار است. بیش از هر زمان دیگری، به دلیل محدودیت بودجه مزرعه و کاهش راه حل های حفاظت از محصول.



منبع

آقای تیلور که به مدت دو دهه در این بخش مشغول بوده است، می‌داند که چگونه وضعیت مزارع در آن زمان تغییر کرده است و کشاورزان تحت فشار قرار می‌گیرند. دانشی که کلید ایجاد تغییر در نقش جدید او است.

تیم باغبانی متخصص Hutchinsons در مورد انواع میوه های برتر و نرم، رازک، انگور، گیاهان زینتی و سایر محصولات باغی، چه حفاظت شده و چه در فضای باز، توصیه می کند.

آقای تیلور می‌داند که چالش‌های زیادی در پیش خواهد بود، اما معتقد است که این صنعت را به یک صنعت هیجان‌انگیز تبدیل می‌کند. مهمتر از همه این است که به کشاورزان حمایت روزانه مورد نیاز آنها در مزرعه را می دهیم تا اطمینان حاصل کنند که می توانند محصول درجه یک، چه میوه و چه غلات، پرورش دهند. ما همچنین می‌توانیم با ارائه بسیاری از خدمات دیگر، مانند سلامت خاک و نقشه‌برداری مزرعه با Omnia، آن را تکمیل کنیم.

آقای تیلور بیش از 20 سال است که در بخش باغبانی درگیر بوده و در زراعت و تولید میوه های نرم تخصص دارد و قبلاً در یک شرکت رقیب و Berry Garden Growers مشغول به کار بوده است.

آقای تیلور در هرفوردشایر مستقر خواهد شد، اگرچه نقش پشتیبانی تجاری باغبانی او او را در سراسر بریتانیا خواهد برد.

مدیر هاچینسون، مایک هاچینسون، می‌افزاید: «دیوید تجربیات زیادی را به ارمغان می‌آورد و ما بسیار خوشحالیم که از او به تیم در هاچینسون استقبال می‌کنیم. او سطح خدماتی را که ما می‌توانیم به کشاورزان ارائه دهیم افزایش می‌دهد و از دیگر اعضای تیم باغبانی هاچینسونز نیز حمایت خواهد کرد.»

هاچینسون دیوید تیلور را برای ارائه پشتیبانی تجاری به همکارانش در سراسر بریتانیا استخدام کرده است.

این مسائل به کنار، این واقعیت نیز وجود دارد که محصولات حفاظت از گیاهان و کنترل زیستی نیاز به منبع و تامین از جایی دارند، بنابراین کمک به مشتری برای اطمینان از اینکه آنچه را که نیاز دارد، در زمانی که به آن نیاز دارد، از طریق ایجاد روابط قوی دریافت می‌کند، کلیدی است. همانطور که از همکاران در جنبه های تجاری آنها حمایت می شود.