قرض گرفتن شکوفه ها صنعت گل را با گل های ماندگار و معطر خود مختل می کند

به گفته این شرکت، اجاره گل‌های آن‌ها 80 درصد کمتر از خرید گل‌های طبیعی است و همیشه بدون نیاز به آب یا دمای خاصی برای شگفت‌انگیز به نظر رسیدن – حتی در باران، برف یا گرما – عالی است. علاوه بر این، آنها می گویند که اجاره گل های دست ساز زیست محیطی تر از خرید گل های واقعی است و باعث کاهش اتلاف گل در عروسی، جشن تولد یا رویداد شرکتی تا 95٪ می شود. Borrow the Blooms گل‌های خود را بارها بازیافت می‌کند، به طور مرتب تمیز می‌کند، ترمیم می‌کند و در صورت نیاز عطر بیشتری برای افزایش طول عمر شکوفه‌ها اضافه می‌کند.

تزئینات یکی از مهم ترین ویژگی ها در هر مراسمی است. آنهایی مثل گل عروسی دیدن و بوییدن آنها زیباست، اما وقتی جشن به پایان می رسد چه اتفاقی می افتد؟ Borrow the Blooms LLC یک تیم برتر گلفروشی و دکوراسیون طراحی واقع گرایانه است که با خدمات نوآورانه و بدون استرس اجاره ای گل های ابریشمی با کیفیت بالا و لمس واقعی، بازار گل را متحول می کند.

مقاله کامل را در: www.digitaljournal.com بخوانید



منبع

ما فقط دوست داریم به میزبانان و برنامه ریزان مهمانی کمک کنیم تا بودجه خود را بیشتر کنند. ما به مشتریان کمک می کنیم پول خود را صرفه جویی کنند، رویدادهای باشکوهی داشته باشند و زمین را تا زمانی که در آن هستند نجات دهند. کارینا مورلی، یکی از بنیانگذاران Borrow The Blooms، LLC می گوید که اکثر آنها تا 80٪ در بودجه معمول خود صرفه جویی می کنند.

عطرهای گلی معطر سبک با اسانس های بی خطر ساخته می شوند و حتی می توانند درمانی باشند. همه رایحه‌ها دارای فرمول عاری از ظلم هستند که روی حیوانات آزمایش نشده، فاقد حساسیت هستند و در بسته‌بندی قابل بازیافت بسته‌بندی شده‌اند.