“قله ها و گیاهان جوان از مناطق داخل اروپا بیش از هر زمان دیگری مورد تقاضا هستند.”

این که تصمیم به نفع پرتغال تصمیم درستی بود، امسال توسط بسیاری از مشتریان پرورش دهنده که از آنجا عرضه می شوند تأیید می شود. به خصوص در مواقع بحران، مکان‌های داخل اروپا بیش از هر زمان دیگری مورد تقاضا هستند.» در حال حاضر، سطح تولید تحت پوشش گلخانه ها در 3 هکتار قرار دارد و برنامه هایی برای توسعه بیشتر وجود دارد.

تولید در کشورهای مناسب همواره یکی از سخت ترین تصمیمات شرکت های پرورش و تکثیر بوده است. آب و هوا، هزینه های نیروی کار و تدارکات عوامل تعیین کننده کلیدی هستند که باید در نظر گرفته شوند. از سال 2017، Elsner pac تولیدات جنوبی خود را در پرتغال توسعه داده است، علاوه بر مکان گیاه مادری بزرگ خود در دریاچه نایواشا، کنیا، جایی که پلارگونیوم، دیانتوس و محصولات مقاوم‌تر در آن تکثیر می‌شوند.

علاوه بر این، فضاهای بیرونی برای تولید به سایت اختصاص داده شده است. Jörg Mehle، مدیر فروش Elsner pac می‌افزاید: «ما متقاعد شده‌ایم که مکان ما شاید بهترین مکان در اروپا برای تولید کالیبراکوآ و گل اطلسی باشد.

برای اطلاعات بیشتر:
Elsner pac
www.pac-elsner.com



منبع

کریستوف هافمن، مدیر عامل، تأیید می کند: “در پرتغال، ما عمدتاً سولاناسه، لوبلیا و محصولات حساس تر را در بالاترین سطح بهداشتی ممکن تولید می کنیم. گیاهان مادری برای گیاهان و سیب زمینی گلدانی حتی دارای گواهی زیستی هستند.” بخش بزرگی از قلمه‌ها و گیاهان جوان به‌جای حمل‌ونقل هوایی، از طریق جاده با کامیون‌های یخچال‌دار از آنجا به سلامت وارد می‌شوند، که چالش‌های عمده‌ای را برای تولیدکنندگان خارج از ساحل در این صنعت، به‌ویژه در گذشته اخیر ایجاد کرده است.