قهوه گانودرما چیست؟ خواص و فواید قهوه گانودرما اوسکافه

کافه لاته گانودرما و موکا گانودرما نیز دو تا از سری قهوه های گانودرما هستند که طعم های بسیار غلیظ و خامه ای داشته و نوشیدن روزانه یک فنجان از این قهوه ها، حس خوبی برای شما به فروشگاه آریو کالا همراه خواهد داشت. برای مشاوره و خرید قهوه گانودرما با کمترین قیمت و ارسال رایگان با مشاوران کالا اکسیر از طریق واتساپ در ارتباط باشید. ترکیب ترکیب قهوه سوپریم گانودرما در واقع شامل عصاره گانودرما، پودر قهوه، پودر پروتئین، پودر شیر خشک و جنسینگ می باشد. قهوه موکا گانودرما از ترکیب عصاره گانودرما، پودر قهوه و شیر خشک به دست می آید. در آخر قهوه لاته گانودرما نیز از ترکیب عصاره گانودرما، پودر قهوه و پودر خامه به دست می آید. هر کدام از انواع قهوه های گانودرما که نام بردیم، ترکیب به خصوص خود را داشته و طعم و مزه ی خاص خود را دارد.

  • اوسکافه خریدهای بیش از ۳۰۰ هزار تومان را رایگان ارسال می‌کند.
  • کیفیت بالای محصولات و قیمتهای ثابت و مناسب موجب شده از رقبا سبقت بگیرید .
  • و ترکیب این دو با هم سبب چند برابر شدن این مهم در بدن استفاده کننده می شود .
  • خرید محصولات خوراکی مخصوصا محصولاتی که سلامت محور هستند حائز اهمیت می باشد و برای خرید محصول اصل باید از فروشنده معتبر خرید کنید.
تعداد کل باکتریها در دهان پس از درمان، مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان داد که عصاره قارچ گانودرما، تنها تعداد برخی از ارگانیسم های بیماری زا را کاهش نمی دهد بدون اینکه بر ارگانیسم های مرتبط با سلامتی تاثیر بگذارد. چندین ترکیب موجود در قارچ گانودرما، دارای اثرات ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد قارچ هستند. قارچ گانودرما نیز ممکن است به مبارزه با عفونت ها کمک کند. اثرات ضد باکتریایی قارچ گانودرما در سراسر آسیای شرقی مورد آزمایش قرار گرفت. اکثر تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف گانودرما میزان کلسترول، قند خون یا آنتی‌اکسیدان‌ها در انسان را به‌طور چشمگیری افزایش نمی‌دهد.

قیمت قهوه گانودرما برای لاغری

قارچ گانودرما را هم از فروشگاه‌های خشکبار و عطاری‌ها می‌توانید تهیه کنید. یه راه ساده برای اینکه ببینید گانودرمای شما اصله تلخ بودنشه. تلخی حاصل از تری ترپن های ضد سرطانی موجود در گانودرماست. پودرگانودرمایی که تلخ نیست رو نخرید چون احتمالا یه گونه مشابه و کم خاصیته. لذا در هنگام خرید قارچ گانودما به این نکات توجه داشته باشید.

خواص و عوارض قارچ گانودرما لوسیدوم (گانودرما قرمز)

تا زمانی که ایمنی بدوتون رو بالا نبردید نیازی به فریز نیست. بیماران خودایمنی روزانه تنها نیم گرم از قارچ را مصرف کنند. ما بهترین استرین گانودرما از نظر ماده موثره و همچنین بهترین تکنولوژی کشت رو در داخل بکار بستیم و گانودرمایی تولید میکنیم که حاضریم اون رو به رقابت بگزاریم که هیچ کیفیتی در حد ما نیست. اما در نمونه های جنگلی هیچگونه آگاهی و نظارتی در خصوص زمان رشد یا دوره اسپوردهی وجود ندارد و قارچها توسط افراد عادی در هر زمانی که پیدا شوند چیده می‌شوند و به همین علت عملاً خواص و تاثیر زیادی ندارند.

حال این سوال مطرح است که با وجود عدم علمی و قطعی بودن تأثیر درمانی این محصول از سوی نهادهای درمانی و متخصصان کشور، علت گسترش قارچ گونه تبلیغات بدون مجوز آن چیست. اگر به سراغ فروشندگان این محصول در فضای مجازی بروید، پس از پرسیدن چندین سوال درباره عدم ابتلاء به بیماری‌های قلبی یا نداشتن حساسیت‌ها، مصرف این ماده را برایتان تجویز و ادعای پیشگیری و بهبود می‌کنند. میزان مناسب مصرف گانودرما به شکل فرآورده مورد استفاده بستگی دارد. خود گانودرما را می‌توان بین ۲۵ تا ۱۰۰ گرم در روز مصرف کرد.

با اینحال مطالعات متعدد تغییری در سطح دو انزیم آنتی اکسیدانی مهم در خون بعد از مصرف این قارچ به مدت ۴ الی ۱۲ هفته نشان نداده است. بانوان باردار و شیرده، دو هفته قبل و بعد از هرگونه جراحی، کسانی که پیوند عضو داشته اند و داروهای کاهنده سیستم ایمنی مصرف می‌کنند، کسانی که داروهای کاهنده غلظت خون مصرف می‌کنند. پیش از خرید قارچ گانودرما حتما با کارشناسان ما مشورت کنید.

با اینکه این قارچ مزایای زیادی برای بدن دارد اما قبل از مصرف آن با یک پزشک متخصص مشورت کنید. بیشتر عوارض جانبی بعد از استفاده طولانی مدت بروز می کنند. برخی از عوارض جانبی گانودرما در فهرست زیر اورده شده است. متخصصان طب سنتی چینی بر این باورند که قارچ گانودرما برای بهبود خواب می تواند مفید باشد.مصرف منظم این قارچ می تواند خواب را بهتر نماید.

قهوه دکتر بیز اصل را از کجا تهیه کنیم؟

قهوه گانودرما چیست؟ خواص و فواید قهوه گانودرما اوسکافه