لاتام تبدیل شدن به یکی از صادرکنندگان پیشرو گل رز

آمریکای لاتین به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از صادرکنندگان پیشرو گل رز در جهان است. مزارع گسترده گل هلند همچنان بیشترین سهم بازار جهانی را تامین می‌کند، اما کشورهای آمریکای لاتین سهم بیشتری از بازار جهانی به ارزش 2.86 میلیارد دلار در سال 2020 را به خود اختصاص می‌دهند.

بیشتر در weforum.org بخوانید



منبع

گل رز و آووکادو را جلو ببرید. ما گل رز را به تعداد فزاینده ای می خریم تا به عزیزان خود نشان دهیم که چقدر برایمان اهمیت دارد. در حالی که آووکادو به یکی از اصلی ترین رژیم های غذایی سالم تبدیل شده است.
تولیدکنندگان در آمریکای لاتین از این رشد تقاضا استفاده کرده اند و داده های تجاری نشان می دهد که این منطقه اکنون در صادرات این دو محصول در جهان پیشتاز است.

بر اساس داده‌های رصدخانه پیچیدگی اقتصادی (OEC)، اکوادور با ارسال ۶۲۵ میلیون دلار گل رز در سال ۲۰۲۰ دومین صادرکننده بزرگ گل رز در جهان است. کلمبیا چهارمین صادرکننده بزرگ گل رز است که فروش گل رز به بیش از ۳۵۰ میلیون دلار رسیده است. 2020. در مجموع، ارزش صادرات گل رز از اکوادور و کلمبیا به 975 میلیون دلار در سال 2020 رسید که 34 درصد از صادرات سالانه گل رز را تشکیل می دهد.

شاید این یک چیز پس از همه‌گیری باشد: بسیاری از ما به دنبال قرنطینه‌های COVID-19 و همچنین رژیم‌های غذایی سالم‌تر احساس نیاز به ارتباط انسانی بیشتر داریم.