“لامپ های شما بیش از آنچه که وعده می دهید نور می دهند””

Agrolux توانست این تقاضا را مستقیماً به یک مدل LED سطح پایه تبدیل کند. این مدل به مجموعه LED اضافه شده است: WEGA Eco Lite (LT). مانوئل می گوید: «با خروجی 1950 میکرون و 540 وات، اولین قدم مقرون به صرفه به سمت راه حل LED پایدار است. “با مجموعه محصولات WEGA LED خود، می‌توانیم خدمات سفارشی را به مشتریان خود ارائه دهیم. در طول Fruit Logistica در برلین، ما آخرین نوآوری‌های خود را راه‌اندازی خواهیم کرد که همگی با هدف صرفه‌جویی بیشتر در مصرف انرژی برای پرورش‌دهندگان است. بنابراین، بازدید از غرفه ما، قطعا ارزشمند است!”

علاوه بر این، Agrolux در آزمایش‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کند که در آن سیستم‌های روشنایی LED و لامپ‌های LED WEGA در محصولات مختلف در آژانس‌های تحقیقاتی و در محل مشتریان آزمایش می‌شوند. مانوئل: “ما می‌خواهیم مطمئن باشیم که محصولات WEGA LED و سیستم‌های کاهش نور ما آنچه را که قول داده‌ایم انجام می‌دهند. پرورش‌دهنده باید مطمئن باشد. به هر حال، تغییر به LED نیاز به سرمایه‌گذاری قابل توجهی دارد و مشتریان یک شبه تصمیم نمی‌گیرند. قابل درک است.”

“ما به معرفی موفق خانواده WEGA در سال 2022 نگاه می کنیم. WEGA، متشکل از Wega Eco، Wega Plus و Wega Max، در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته است. نتیجه؟ “ما به سهم بازار بزرگی دست یافته ایم. کانادا و آمریکای شمالی؛ Agrolux اکنون رهبر بازار در آنجا است. بسیاری از هکتارها خیار، گوجه فرنگی و توت فرنگی توسط وسایل ما در آنجا روشن می شود.»

دفاتر فروش این شرکت در وستلند و کانادا واقع شده اند. “این باعث می شود ما در زمان کوتاه، به طور خلاصه، سریع و قاطع باشیم و بتوانیم خدمات خوبی را به کشاورز ارائه دهیم.”

نمونه کارها WEGA چگونه دریافت شده است؟
آگرولوکس به فهرستی از مشتریان افتخار می کند. مانوئل آنها را “شریک” صدا می کند. او از مارس 2021 به عنوان مدیر بازاریابی و توسعه تجارت در شرکت باغبانی هاثورن مستقر در روزنبورگ مستقر در ایالات متحده در رأس امور بوده است. او و تیمش مسئول توسعه و بازاریابی خانواده محصولات Agrolux WEGA هستند.


WEGA Eco Lite (LT)

برای اطلاعات بیشتر:
مانوئل اومن
آگرولوکس
ناریتاوگ 8
1437 EL Rozenburg
تلفن: 82785436 6 +31
[email protected]
www.agrolux.nl



منبع در برخی از بازارهای غیر اتحادیه اروپا، مانند کانادا، ایالات متحده و نروژ، فعلاً HPS حذف نشده است. “بنابراین تقاضا برای HPS برای مدتی باقی خواهد ماند و تا زمانی که اینگونه باشد، ما به خدمات رسانی به مشتریان خود ادامه خواهیم داد. در همان زمان، متوجه می شویم که بسیاری از تولیدکنندگان می خواهند به LED تغییر مسیر دهند، زیرا آنها می خواهند پایدارتر می شوند، اما لزوماً به نور زیادی برای محصولاتشان نیاز ندارند. همچنین در مورد حداکثر نور، بلکه نور بهینه در هر محصول نیست، زیرا نوری که شما به آن نیاز ندارید به پایداری کمک نمی کند.”

آیا روشنایی با LED به معنای پایان HPS است؟ مانوئل اومن از Agrolux می گوید نه: “نه، قطعا نه، حداقل نه در یک زمینه جهانی، اما برای اتحادیه اروپا، بروکسل تاریخ پایان HPS را در سال 2027 تعیین کرده است. چیزی که می بینیم این است که برخی از مشتریان به تدریج به LED روی می آورند. و در ابتدا یک راه حل هیبریدی را انتخاب کردیم: ترکیبی از HPS و LED.”

اتفاقاً در اروپا نیز تا حدودی به دلیل قیمت فعلی انرژی، تولیدکنندگان در همین لحظه شاهد تغییر از HPS به روشنایی LED هستند، بنابراین انتقال انرژی زودتر از برنامه‌ریزی شده انجام می‌شود. “ما در میان مشتریان خود در اروپا تولیدکنندگان بزرگ گل رز داریم که با چراغ های LED ما بیش از 40 درصد صرفه جویی می کنند. اغلب می شنویم: “لامپ های شما بیش از آنچه وعده می دهید نور می دهند”. و این درست است. ما به این موضوع کاملاً افتخار می کنیم. زیرا بله. نور بیشتر به سادگی به معنای خروجی بیشتر است. علاوه بر این، همانطور که توسط “فهرست محصولات واجد شرایط برای چراغ های باغبانی” مستقل توسط DLC (کنسرسیوم طراحی نور) نشان داده شده است، ما با صرفه ترین انرژی در بازار نیز هستیم. بنابراین ما نه تنها به تولیدکننده نور بیشتر و همچنین کمترین هزینه انرژی ممکن را دریافت می کند.”

همکاری کلیدی است
آگرولوکس می خواهد به معنای وسیع کلمه همکاری کند. مانوئل می گوید، آنها مشتریان خود را نه به عنوان مشتری، بلکه به عنوان شریک می بینند. زیرا او می تواند در مورد یک چیز کاملاً واضح باشد: “ما هر روز از آنها یاد می گیریم. نورپردازی LED در باغبانی گلخانه یک توسعه پایدار اما جدید است، بنابراین یکی از راه های کسب دانش در مورد نور، حفظ خطوط کوتاه ارتباط با مشتریانمان است. دریافت بازخورد، ترجمه آن، و اصلاح آن برای نوآوری‌ها. ما در این زمینه با بخش تحقیق و توسعه و سایر بخش‌های شرکت مادر خود Scotts Miracle Gro در ایالات متحده همکاری نزدیک داریم.”