لاینر مقاوم در برابر کلر برای ذخیره آب ساخته شده است

NPI در GreenTech در غرفه 01.462 در سالن 1 حضور دارد.



منبع

آرژن در پایان می‌گوید: «ما همراه با مخازن آب مرغوب و سقف‌های فولادی خود، راه‌حلی بهینه و بادوام برای ذخیره و حفاظت از آب تمیز شما ارائه می‌کنیم.

آرژن می گوید: علیرغم اینکه استفاده از کلر در بخش باغبانی مطلوب نیست، کلر همچنان معمولاً در سیستم های آبیاری استفاده می شود و از آلودگی و رشد باکتری در این سیستم ها جلوگیری می شود. “به دلیل ماهیت تهاجمی و غیرقابل پیش بینی کلر، استفاده از سطوح صحیح کلر در ذخیره سازی آب دشوار است. به عنوان مثال، هر افزایش 10 درجه سانتی گراد آب می تواند فعالیت کلر را دو برابر کند.”

NPI ENPEX CPL را به عنوان استاندارد در 0.75 میلی متر و 1.00 میلی متر ارائه می دهد. ما همچنین می توانیم 0.60 میلی متر را بر اساس پروژه تامین کنیم. NPI در ساخت سیستم‌های ذخیره‌سازی آب و پردازش ENPEX CPL دارای گواهینامه بالایی است. NPI قادر به ارائه نظارت و آموزش برای مشتریان خود در سراسر جهان برای نصب صحیح و/یا پردازش لاینر در محل در صورت لزوم است.

به خصوص زمانی که آب از قبل تمیز است، کلر به دنبال موادی برای واکنش می گردد. بیشتر اوقات، این پوشش مخزن است. آرژن می افزاید: ENPEX CPL (کلر، پوشش آب آشامیدنی) استحکام مکانیکی خوب و مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش را با مقاومت CL ترکیب می کند و برای غذا و تماس با آب آشامیدنی تمیز مناسب است.

NPI همراه با تولیدکنندگان و پردازشگرهای پیشرو مواد خام، نوع جدیدی از مواد لاینر را توسعه داده است که به طور خاص برای ذخیره آب تمیز با دوزهای بالاتر کلر مناسب است. این ماده استحکام مکانیکی خوب و مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش را با جذب کلر 250 ppm ترکیب می کند. آرین ون دایک، مدیر ذخیره آب می گوید: «این 10 برابر بیشتر از آسترهای معمولی است که برای ذخیره آب آبیاری استفاده می شود.