لوگوی جدید گروه Van der Ende

ایده اصلی سال ها پیش متولد شد. در آن زمان، فکر کردم: وقتی باتوم را از پدرم می گیرم، به عنوان ادای احترام به او، لوگو را تغییر می دهم.

گروه Van der Ende در حال معرفی یک لوگوی جدید است. داستان پشت این تغییر نمونه ای از این شرکت خانوادگی است. احترام زیادی برای گذشته، زندگی در “حال” و همیشه به آینده نگاه می کند.

و بنابراین، تاریخ در حال تکرار خواهد بود. زیرا لوگوی فعلی گروه Van der Ende، AE متمایز، از حروف اول Arie van der Ende تشکیل شده است. آری پدر Piet van der Ende، بنیانگذار گروه Van der Ende بود. پیت به احترام پدرش تصمیم گرفت حروف اول پدرش را در لوگو بگنجاند. Lex: “از امروز، ما یک لوگو داریم که در واقع همه چیز را شامل می شود. مدرن، بین المللی و پدرم. ما جمعه گذشته در جشن کریسمس سالانه شرکت خود با حضور همه همکارانمان از لوگوی جدید رونمایی کردیم. راستش من خیلی عصبی بودم، اما در نهایت خوشحال و مفتخر بودم که توانستیم این ادای احترام پس از مرگ را به پدرم تقدیم کنیم. می‌دانم که در ابتدا، او در مورد این ایده مطمئن نبود، اما پس از مدتی، واقعاً از این موضوع خوشحال می‌شد.»

اگرچه این دلیل اصلی تغییر لوگو است، اما گروه Van der Ende سه دلیل مهم دیگر نیز دارد. اول، لوگوها پویا هستند: آنها در طول سال ها تغییر می کنند، و این در مورد لوگوی گروه Van der Ende نیز صادق است. دوم، سبک خانه کاملاً جدید همراه با لوگو بیشتر خواهد شد. و دلیل نهایی استراتژی بین المللی شرکت است: از این رو کلمه انگلیسی “Group” به جای کلمه هلندی “Groep” است. این لوگوی جدید تازه و مدرن است و از نظر بین المللی نیز خوب به نظر می رسد.



منبع