مایت گرازیا گل رز خود را دریافت کرد: «زیباترین»


رزا اسکلوند از Roses Forever می‌گوید: «تقاضای بسیار زیادی برای گل‌های رز باغی سالم و مقاوم وجود دارد، مخصوصاً زمانی که نام‌های آن‌ها از روی افراد یا آهنگ‌هایی شناخته شده باشد.» و این پرورش دهنده گل رز دانمارکی آن را می داند، زیرا بسیاری از گونه های او توسط افراد مشهور، عمدتا اسکاندیناویایی، تعمید داده شده اند. و حالا، حتی مایت گرازیا، همسر پرنس که او آهنگ “زیباترین دختر جهان” را برای او نوشت، گل رز خود را دریافت کرد.


توسط شاهزاده خانم مری ولیعهد HRH با مایت گرازیا در کنارش غسل تعمید داده شده است

گل رز با نام “زیباترین” بخشی از سری Plant’n’Relax است و مخصوصا برای Grazia ساخته شده است. سرانجام در تابستان امسال در دانمارک توسط خود شاهزاده خانم مری ولیعهد HRH با مایت گرازیا در کنارش غسل تعمید داده شد. آهنگ‌های تند ملودی‌های زیبای شاهزاده صحنه و میدان اودنسه دانمارک را پر کرده بود، جایی که هزاران نفر برای غسل تعمید آمده بودند. هیئت بزرگی از طرفداران شاهزاده از ایالات متحده آمریکا نیز حضور داشتند.

‘زیباترین’
“زیباترین” با سهولت رشد و گلدهی طولانی مشخص می شود. “برای قرار گرفتن در سری Plant’n’Relax، باید رشد آسانی داشته باشد و گیاهان باید تا مدت زیادی تا پاییز خوب باقی بمانند، گل های رز باید دوباره روییده شوند و همچنین برای دسته گل ها در اتاق نشیمن بادوام باشند. رایحه یک امتیاز اضافی است. رزا می‌گوید: واقعاً می‌فروشد.

به زودی، budwood به ایالات متحده خواهد رفت
به زودی “The Beautiful” budwood به ایالات متحده سفر می کند و در مهد کودک های منتخب تولید می شود. در دانمارک، بزرگترین نهالستان ها در حال حاضر تعداد زیادی را در سال جاری کاشته اند.

مزارع قبل از روز تعمید

چندین گونه جدید اضافه شده است
در مجموع، تابستان شلوغی برای Roses Forever بوده است زیرا چندین گونه جدید Plant’n’Relax به بازار عرضه شده است.

مایت گارسیا در حال کاشت گل رز خود به نام زیباترین روز بعد از غسل تعمید در پارک.

برای اطلاعات بیشتر:
گل رز برای همیشه
رزا اسکلوند
T: +45 51 57 19 90
[email protected]
www.roses-forever.com



منبع