ما از نظر نام از صفر شروع کردیم، اما مطمئناً از نظر تجربه نه.


ماریو استورم و میچل للیولد با هم مسیر جدیدی را آغاز کرده اند. تقریباً یک سال است که این دو چهره آشنا از بخش باغبانی رسماً با New Way Projects، یک شرکت ساخت و ساز Westland (گلخانه) همکاری می کنند.

در ‘s-Gravenzande، هلند، مردان تجربیات خود را در نظارت پروژه و ترسیم فنی ترکیب می‌کنند، اما برخلاف قبل، اکنون پروژه‌های کامل را با هم انجام می‌دهند. نگاهی به وب سایت این شرکت نشان می دهد که این افراد در حال حاضر به خوبی در حال پیشرفت هستند.


ماریو و میچل

ماریو می‌گوید: «ما پروژه‌های زیادی را در این زمان‌های چالش برانگیز انجام داده‌ایم. او سابقه طولانی باغبانی دارد که به دهه 1980 باز می گردد. او در ساخت گلخانه کار می کرد، شرکت ساختمانی خود را داشت و امروز شرکت مشاوره خود را اداره می کند.

میچل تا زمانی که ماریو در این صنعت حضور نداشته است، اما او نیز تجربه زیادی در این زمینه کسب کرده است، هم در استخدام با حقوق و هم در شرکت خودش، متخصص در طراحی 2 و 3 بعدی و نظارت بر پروژه. میچل: از نظر نام از صفر شروع کردیم، اما مطمئناً از نظر تجربه نه.


رستوران در گلخانه در پروژه Stadsjochies

کار با تجهیزات ساخت گلخانه
1.5 سال پیش زمانی که ماریو با میچل تماس گرفت شروع شد و بهار گذشته نام و لوگوی شرکت خود را فاش کردند. و وب سایت دنبال شد. میچل می‌گوید: «وقتی خود را در جایی معرفی می‌کنید، مفید است.

شرکت جدید به طور خاص بر روی پروژه های کوچکتر و خاص تمرکز دارد. ماریو خاطرنشان می کند: «ما می توانیم با هر بخشی از سیستم ساخت و ساز گلخانه مقابله کنیم. پروژه های راه جدید با محصولات و پروفیل های ساختمانی گلخانه کار می کند. ماریو سایبان‌هایی را برای مدارس و مزارع مراقبت و گسترش مراکز باغ و سایر موارد فهرست می‌کند. ما می توانیم آن را به یک محصول لوکس تبدیل کنیم و راه حل های سفارشی ارائه کنیم.”


گلخانه با سقف پهن ویژه. مهندسی، تحویل، و ساخت و ساز توسط New Way Projects از طرف Vermeulen Groessen

خودتان را بکشید، سریع تحویل دهید
این بدان معنا نیست که همه پروژه‌های پروژه‌های راه جدید لزوماً از نمای زیبایی با پوشش پودری تشکیل شده‌اند که قبلاً توسط شرکت برای مراکز باغ در داخل و خارج از کشور ارائه شده است. برعکس، میچل خاطرنشان می کند: «ما می بینیم که، به ویژه در این زمان ها، نیاز به (باز)سازی در همه اشکال و اندازه ها وجود دارد. یکی از دلایل این امر این است که پس از این 3 سال بحران، سطح باغداری موجود در زیر شیشه به طور قابل توجهی تغییر می کند.

این به طور منظم شامل اتصال یک گلخانه یا گسترش انبار است، اما مداخلات نسبتاً جزئی نیز وارد عمل می شوند. برای مشتری و/یا پیمانکار فرعی، می‌توانیم نقل قول، مهندسی کنیم، بر کل ساخت‌وساز نظارت کنیم، و اطمینان حاصل کنیم که تجهیزات و سازندگان مناسب در محل قرار دارند. از آنجایی که می‌توانیم همه چیز را به صورت سه بعدی ترسیم کنیم و تماس‌های مناسب با تامین‌کنندگان داشته باشیم، ما به هیچ کس وابسته نیستند و می توانند به سرعت شروع به کار کنند و/یا تغییر دهند.”


تغییر ساخت و ساز در ویلا ژربرا به طوری که فقط از نزدیک قابل مشاهده است که یک قطب “ناجور” در اینجا وجود دارد.

پروژه های خاص
در نقش‌های قبلی‌شان، این مردان در پروژه‌های نوساز و بازسازی شرکت داشتند، اما از طریق پروژه‌های راه جدید، اکنون تأمین‌کنندگان را نیز انجام می‌دهند. “پروژه های ویژه گاهی اوقات به اندازه ساختن مناطق بسیار بزرگ آماده می شوند، بنابراین چنین پروژه هایی برای همه مناسب نیست. ما اکنون همه چیز را در داخل داریم.”

لیست پروژه های تمام شده ایده ای از آنچه ممکن است را ارائه می دهد. اینها ممکن است شامل مراکز باغ و ساخت و سازهای خاص باشد، اما پروژه های راه جدید قبلاً CHP و اتاق های دیگ بخار را نیز متوجه شده است. ماریو خاطرنشان می کند: «با این کار، برای مثال، مجوز نیتروژن را برای پرورش دهنده ترتیب دادیم. مردان همچنین از کارهای ساختمانی مانند ساختن سکوها یا کف در سوله های پرورش دهندگان ابایی ندارند. با برنامه های ویژه برای ترسیم دو بعدی و سه بعدی، هم در سطح ملی و هم در سطح بین المللی خیلی چیزها امکان پذیر است. به عنوان مثال، New Way Projects در حال حاضر روی پروژه ای در جمهوری چک کار می کند.


اتاق دیگ بخار CHP در شرکت Oostland

طیف پروژه‌ها گسترده است و در آن زمان، ماریو و میچل امیدوارند که امسال با ادامه رشد شرکت، فرد دیگری را به تیم اضافه کنند. ماریو در پایان می‌گوید: «در اعماق قلب‌مان، ما واقعاً دوست داریم چیزی ویژه برای مزارع مراقبت اجتماعی یا مراکز باغ بسازیم.


پلت فرم با ماشین

برای اطلاعات بیشتر:
پروژه های راه جدید
نوبل استرات 13
2693 قبل از میلاد ‘s-Gravenzande
تلفن: +31 (0) 174 41 50 17
[email protected]
www.newwayprojects.nl



منبع