“ما با شجاعت زیادی با چالش های بازار جهانی روبرو خواهیم شد”

دوره استراتژیک
گروه رویال برینکمن ماموریت رشد مشخصی دارد. این دوره استراتژیک جدید با هدف استفاده بیشتر از نقاط قوت گروه است. این به معنای تمرکز قوی بر فعالیت های معاملاتی از یک سو و فعالیت های فنی از سوی دیگر است. این شامل ادغام بیشتر Berg Hortimotive با بخش فنی رویال برینکمن است. قدرت گروه رویال برینکمن فضایی را برای ادامه ساختن با هم بر روی یک سازمان فنی پایدار و پایدار با محصولات و خدمات با کیفیت رقابتی در سراسر جهان فراهم می کند.

دپارتمان فنی رویال برینکمن و برگ هورتیموتیو برای مرحله بعدی رشد و توسعه به نیروها می پیوندند. با انجام این کار، مدیریت گروه رویال برینکمن، جاه طلبی های رشد ناشی از برنامه بلندمدت استراتژیک جدید خود را پیش بینی می کند. این نشان دهنده تمرکز قوی بر فعالیت های تجاری از یک سو و فعالیت های مهندسی از سوی دیگر است. ادغام بیشتر هر دو شرکت به معنای توسعه یک سازمان فنی جدید است. از 1 آگوست 2022، بس برینکمن مدیر جدید برگ هورتیموتیو، علاوه بر مدیر بخش فنی رویال برینکمن خواهد بود. او جانشین مارکو ون درولدن می شود که شرکت را ترک می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
برگ هورتیموتیو
Burgemeester Crezéelaan 42a
2678 KZ De Lier، هلند
www.berghortimotive.com
[email protected]

بس برینکمن، مدیر بخش فنی رویال برینکمن: “Berg Hortimotive یک شرکت زیبا با سبد محصولات قدرتمند در زمینه راه حل های لجستیک داخلی و تیمی از متخصصان مشتاق است. اکنون که ما به عنوان گروه رویال برینکمن وارد فاز بعدی می شویم. در زمینه رشد و توسعه، از مدیریت به خاطر اعتمادی که به من برای توسعه بیشتر سازمان فنی گروه کردند، سپاسگزارم. رویال برینکمن و برگ هورتیموتیو برندهای باکیفیتی هستند و با تیمی متخصص و متخصص، قرار است با چالش‌های بازار جهانی با شجاعت فراوان. من بسیار مشتاقانه منتظر آن هستم. می‌خواهم از مارکو ون در ولدن به خاطر مشارکتش در شرکت، همکاری ما و کمک به من برای آماده شدن برای نقش جدیدم تشکر کنم.”

محل
برگ هورتیموتیو در همان مکان در De Lier باقی خواهد ماند و فعالیت خود را با نام تجاری خود ادامه خواهد داد. تولیدکنندگان، فروشندگان و فروشندگان مزایای بیشتری را از خدماتی که هر دو سازمان با هم ارائه می دهند، تجربه خواهند کرد.


رویال برینکمن
[email protected]
www.royalbrinkman.com



منبع مدیریت مرکزی
ادغام بیشتر هر دو شرکت به معنای توسعه تفسیر جدیدی از سازمان فنی است. این نیاز به مدیریت مناسب دارد. مارکو ون در ولدن، مدیر عامل برگ هورتیموتیو: “من تصمیم گرفتم برای بس برینکمن، که با موفقیت ساختار مشابهی را در رویال برینکمن راه اندازی کرد، عقب نشینی کنم. او حرفه ای مناسب برای هدایت تیم و عملیات ما به مرحله بعدی است. رشد و توسعه.” مارکو ون در ولدن تا 1 سپتامبر 2022 در خدمت خواهد بود تا از انتقال بی دردسر اطمینان حاصل کند و به جانشین خود اجازه دهد تا در نقش جدید خود رشد کند.