“ما دانشی را ارائه می دهیم که تولیدکنندگان جدید به دنبال آن هستند”

جاستین می بیند که مشتریان بیشتر و بیشتری به دنبال ورود به بازار محلی هستند و شهرهای خاصی را هدف قرار می دهند. اما اگرچه آنها برنامه مشخصی در مورد محل تولید دارند، اما دقیقاً نمی دانند که چگونه تقاضای بازار را برآورده کنند. “بنابراین، جایی که ما شهرهای بزرگ، برای مثال، ساحل شرقی را می بینیم، می دانید، ما به پروژه هایی نگاه می کنیم که می خواهند در نزدیکی این مراکز اصلی باشند. بنابراین این واقعاً مشخص می کند که تولید محلی چیست. گروه دیگر تولیدکنندگانی هستند که می خواهند از تولید مواد غذایی در فضای باز به داخل خانه تغییر کنند. سپس این وظیفه ما به عنوان یک شرکت است که نگاه کنیم و ببینیم چه چیزی از نظر آب و هوا منطقی است، چه چیزی برای آن نوع محصول ایده آل است، و فقط ببینیم: بهترین مورد تجاری چیست؟

ما فقط گلخانه نمی سازیم. ما در حال توسعه کل ساختمان های گلخانه ای هستیم. جاستین لوکف، رئیس بخش فروش ایالات متحده در Havecon می گوید که این ترکیب دقیقاً همان چیزی است که بازار امروزی به آن نیاز دارد. در یک ویدیوی جدید توسط Havecon، او روندهای صنعت گلخانه ای ایالات متحده را که اکنون می بیند به اشتراک می گذارد.

از نظر جاستین، همه چیز به دانش برمی گردد. ایالات متحده نسبت به تولید محلی در گلخانه های با فناوری پیشرفته جدیدتر است، زیرا بسیاری از آنها از هلند می آیند. بنابراین اینکه چگونه می‌توانیم آن دانش را به ایالات متحده صادر کنیم، موضوعی است که من شخصاً روی آن متمرکز هستم. مسئله اصلی دانش است، و این چیزی است که یک شرکت Havecon نیز می تواند به خوبی از آن پشتیبانی کند. ما تیم های مناسب برای انجام این کار را داریم.”

برای اطلاعات بیشتر:
Havecon Kassenbouw BV
[email protected]
www.havecon.com



منبع جاستین اضافه می کند که Havecon با تمرکز خود متمایز است. ما تمرکز داریم. ما روی اروپا و آمریکا تمرکز می کنیم. در کنار شرکای کنسرسیوم اتریوم آگری، می‌توانیم کاری را انجام دهیم که پروژه کلید در دست فناوری پیشرفته نامیده می‌شود. بنابراین می بینیم که مشتریان بیشتری با کمبود دانش وارد بازار می شوند. یا تجربیاتی در فضای باز دارند و شاید بخواهند به داخل خانه بروند. بنابراین برای ما، می‌توانیم به این نگاه کنیم: شرایط آب و هوایی و بازار ایده‌آل چیست؟ ما می توانیم با مدل های امکان سنجی مالی به آنها کمک کنیم. این ترکیب ما را برای مشتریان بالقوه منحصر به فرد و جذاب می کند.»