“ما قرار نیست دنبال کنیم، ما تغییر را رهبری خواهیم کرد”

در عین حال، Deroose یک تکثیر کننده گیاه جوان است، بنابراین چگونه این عامل در استراتژی شرکت نقش دارد؟ “تکثیر کننده گیاهان جوان بلژیکی Deroose پایگاه فوق العاده گسترده ای از تخصص و ارائه محصول دارد: آنها فلفل، آناناس، هندوانه و بسیاری از گیاهان گلدانی پرورش می دهند. بنابراین، دانش و تخصص زیادی وجود دارد که ما احساس کردیم می تواند در موارد مختلف به کار رود. اینگو اشاره می کند که بخش هایی از کسب و کار ما است. این همه چیز نیست، زیرا بزرگ‌ترین دستاورد خرید Deroose یک IP بسیار خاص است. “آنچه در واقع ما را برانگیخت، یک IP خاص مربوط به محصولات زراعی، به ویژه روغن نخل و تولید لاستیک بود.” اینها دو مؤلفه کلیدی محیط مصرف کننده هستند، اما با کمیاب شدن زمین، کشت آنها به یک چالش تبدیل می شود. “دروز روشی را برای افزایش تولید درخت لاستیک تا بیش از 50 درصد توسعه داده است و در عین حال زمان باردهی را نیز کوتاه می کند. همین امر در مورد تولید روغن نخل نیز صدق می کند، زیرا دروز روشی برای کاهش مقدار زمین لازم برای کشت نخل دارد و همین مقدار را فراهم می کند. از بازده.”

تغییرات بزرگی که در کشاورزی اتفاق می افتد نشان دهنده فرصت های فوق العاده ای برای شرکت هایی است که استراتژیک عمل می کنند. “این فرصتی است که یک بار در زندگی می‌آید، و این دو خرید ما را در مسیر درست برای رویارویی با چالش‌های آینده کشاورزی قرار می‌دهند. ما به ساختن پلتفرم خود ادامه می‌دهیم و بر ارزش‌آوری برای زنجیره غذایی تمرکز می‌کنیم. اکنون، ما بر روی چگونگی مدیریت کارآمد و مؤثر رشد خود تمرکز می کنیم و آنچه صنعت از ما انتظار دارد را ارائه می دهد. ما از آن پیروی نمی کنیم. بلکه می خواهیم تغییر را رهبری کنیم.”

دانش قدرت است
برای رسیدن به این هدف، Ingo و AgriFORCE بسیار آگاه هستند که دیجیتالی شدن یکی از محرک‌های اصلی خواهد بود. با این حال، در پایه، همیشه دانش وجود دارد. اینگو می‌گوید: «با ظهور اینترنت اشیا، فرصت فوق‌العاده‌ای برای استفاده از دیجیتالی‌سازی برای ایجاد تغییر وجود دارد. “در ریشه هوش مصنوعی، دانش وجود دارد، و نیاز همیشه به آن در این صنعت وجود دارد. به عنوان یک تجارت، ما می خواهیم جلوتر از منحنی باشیم، و بنابراین داشتن دانش ضروری است. به همین دلیل است که ما در فرآیند خرید شرکت مشاوره هلندی دلفی.”

AgriFORCE اخیراً در حال خرید بوده است. اخیراً، این شرکت دو خرید در دست اقدام به نام‌های شرکت مشاوره AgTech Delphy و تکثیرکننده کشت بافت گیاهی بلژیکی Deroose را اعلام کرده است. اینگو مولر، مدیر عامل AgriFORCE می گوید: «هدف ما بازگشایی ارزش گیاهان و سیستم های غذایی است. “استراتژی ما یک چهارپایه دوپایه است. سمت راه حل ما همه چیز در مورد این است که چگونه محصولات بهتر تولید کنیم. از طرف برندها، ما متعهد به ارائه آن به مصرف کننده هستیم. مشاغل دلفی و دروز با این مشخصات مطابقت دارند. با گرفتن کل زنجیره ارزش، از گیاهان جوان شروع می شود، سپس به زنجیره بالا مهاجرت می کند و در نهایت به مصرف کننده می رسد.

برای اطلاعات بیشتر:
AgriFORCE
agriforcegs.com



منبع محیط های کشت به دلیل تغییرات آب و هوایی در حال تغییر هستند و رشد جمعیت همراه با فشار سیاسی مطمئناً زنجیره تامین مواد غذایی را در معرض آزمایش قرار می دهد. این دقیقا همان چیزی است که Ingo و AgriFORCE می خواهند برای آن آماده باشند. برای مقابله با چالش‌های آینده، چیزها باید تغییر کنند. به عنوان مثال، کالیفرنیا سبد نان ایالات متحده بود، و بنابراین زنجیره تامین حول آن توسعه یافت. اما با همه آنچه در جریان است، همه چیز باید دوباره برقرار شود یا ثابت است که پایدار باشد.”

آماده شدن برای آینده
اینگو توضیح می‌دهد که آن‌ها در شناسایی آن دسته از کسب‌وکارهایی که در بخشی از زنجیره خود در کاری که انجام می‌دهند برتری دارند، استراتژیک بوده‌اند. “آنها دانش خاصی یا IP واقعی دارند که هیچ کس دیگری ندارد. مهمتر از همه، ما این شرکت ها را در یک نهاد واحد نمی آوریم، اما آنها می توانند به فعالیت و شکوفایی خود ادامه دهند. نقش ما حمایت استراتژیک و مالی از آنها است. به این ترتیب، ما می‌توانیم مطمئن شویم که زنجیره تامین horti به طور کامل تامین می‌شود، که با توجه به چالش‌های آینده که همه ما با آن روبرو خواهیم شد، بسیار مهم است.”