ما می‌توانیم با علف‌های فصل خنک و گیاهان چند ساله که مناسب‌تر با شرایط آب و هوایی هستند کار کنیم.


در این مقاله، Must Have Perennials دوست دارد به یکی از شرکای دیرینه خود، Emerald Coast Growers توجه کند. Emerald Coast تامین کننده عمده فروشی گیاهان جوان برای پرورش دهندگان در سرتاسر آمریکای شمالی است که در زمینه علف های زینتی، گیاهان چند ساله و گیاهان یکساله تخصص دارد. دیوید بابیکو در سال 1991، Emerald Coast را در یک مرکز رو به رشد در پنساکولا، فلوریدا راه اندازی کرد. در سال‌های بعد، Emerald Coast همچنین یک مرکز رشد ماهواره‌ای در لنکستر، PA افتتاح کرد.


شبکه دارای مجوز چندساله Must Have اطمینان حاصل می کند که انواع آنها به شکل خوب به فضای خرده فروشی می رسند.

ما این فرصت را داشتیم که با معاون آل مولر و مدیر بازاریابی جان فریل بنشینیم و صحبت کنیم تا نگاهی از درون عملیات Emerald Coast داشته باشیم.

  • تبریک به Emerald Coast Growers که اخیراً 30 سالگرد خود را جشن گرفته است. موفقیت EGC را مدیون چه چیزی می دانید؟

متشکرم! ما به داشتن دو چیز مهم افتخار می کنیم: کارمندان عالی و استقلال آنها. این عناصر منجر به موفقیت بسیاری از آنها شده است. کارمندان خوب می توانند یک شرکت را بسازند یا شکست دهند و ما با افرادی کار می کنیم که ایده های عالی دارند و می دانند چگونه محصولات جدید عالی پیدا کنند. این به مالکان اجازه می دهد تا کاری را که به بهترین شکل انجام می دهند، یعنی ایجاد روابط در سراسر صنعت خود انجام دهند.

ما بیش از 30 سال است که مستقل مانده‌ایم و به عنوان یک کسب‌وکار قابل اعتماد و متعلق به خانواده، شهرت دیرینه‌ای در صنعت داریم. ما سخت کار می کنیم تا مشتری و دلال پسند باشیم. خانواده بابیکو از دهه 1800 به باغبانی مشغول بوده اند و مالک فعلی آن بسیار دستی است. ما همچنین به ارائه خدمات استثنایی به مشتریان افتخار می کنیم. اگر مشتریان ما مشکل دارند، ما نیز مشکل داریم.

  • جان، نوشته شما اساس بسیاری از صدای متمایز Emerald’s Coast در صنعت را تشکیل می دهد. دکتر آلن آرمیتاژ شما را “بهترین نویسنده در زمینه باغبانی” نامیده است. می توانید در مورد سفر خود در باغبانی بگویید؟

من سال‌ها پیش به‌عنوان راننده کامیون در شرکت Green Leaf Enterprises در لنکستر، PA، شروع به کار در صنعت کردم. در حین کار در باغبانی، در برخی از کلاس‌های نویسندگی کالج ثبت‌نام کردم که باعث شد برای رسانه‌های محلی بنویسم و ​​سپس در نشریات تجاری صنعت ستون‌نویسی کنم. در همان زمان، من به کار در بیشتر زمینه های صنعت باغبانی ادامه دادم و در نهایت به فروش و بازاریابی رسیدم. من حدود 10 سال پیش به عنوان مدیر بازاریابی به Emerald Coast Growers پیوستم. از منظر بازاریابی، فکر می کنم مهم است که به یاد داشته باشید که مردم ارتباط عاطفی با گیاهان خود دارند. به نظر می رسد که نوشتن و پیام رسانی که این ارتباط را جشن می گیرد، در بین مخاطبان ما طنین انداز شده است.

  • شما امکانات تولیدی در فلوریدا و PA دارید. چگونه این امر به تمایز Emerald Coast از سایر تولیدکنندگان کمک می کند؟

Emerald Coast در سال 1991 در پنساکولا با تمرکز بر علف های زینتی آغاز به کار کرد. آب و هوای کفپوش در آنجا برای تولید چمن کاملاً مناسب است، بنابراین مکان مناسب طبیعی بود. هنگامی که تسهیلات رو به رشد در پنسیلوانیا را اضافه کردیم، به ما اجازه داد تا خط تولید خود را متنوع کنیم. ما می‌توانیم با علف‌های فصل خنک و گیاهان چندساله کار کنیم که برای طیف وسیع‌تری از شرایط آب و هوایی مناسب‌تر هستند. علاوه بر این، با هزینه های حمل و نقل کمتر، دسترسی به مشتریان خود در شمال را آسان تر می کند.

  • برخی از چالش هایی که در 2 سال گذشته با آن ها دست و پنجه نرم کرده اید چیست؟

ما در طول این همه گیری با تعداد زیادی برخورد کرده ایم. کار مشکل بزرگی بود، و ما با کمبود نیرو برخورد کردیم اما هرگز نیازی به اخراج کسی نداشتیم. ما زمان و منابع زیادی را به ایمنی کارمندان اختصاص دادیم و پرسنل در سال بعد دوباره برگشتند. حمل و نقل و تدارکات همچنان چالش های بزرگی هستند زیرا شرکت های حمل و نقل نیز این اثرات را احساس می کنند. در تأسیسات فلوریدا، نقطه حمل و نقل و امکانات را برای جریان بهتر محصول تغییر دادیم. تا اینجای کار بسیار موفق بوده است. مانند هر کس دیگری، ما با مسائل زنجیره تامین و تورم که بر کود، خاک و پلاستیک تاثیر می گذارد، سر و کار داریم. ما در حال ساده سازی فرآیندها و یافتن راه هایی برای افزایش کارایی خود در پاسخ بوده ایم. دو سال گذشته آنچه را که قدیمی‌ها همیشه می‌گفتند نشان می‌دهد: «روزهای سخت، روزهای خوبی برای این صنعت هستند.» ممکن است این دوره تورمی به همین روند ادامه دهد، امیدواریم صنعت ما به خوبی هوا را پشت سر بگذارد.

  • شما اخیراً در زیرساخت تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرده اید، این موضوع چه تأثیری بر کسب و کار شما داشته است؟

ما اخیراً یک مرکز تحقیق و توسعه در فلوریدا ساخته‌ایم تا به رویکردهای خود در تولید گیاه کمک کنیم. یکی از دلایلی که پرورش دهندگان به ما مراجعه می کنند، سابقه اثبات شده ما در انتخاب گونه های جدید موفق و انتقال سریع آنها به تکثیر و تولید است. ما همچنین باغ های آزمایشی فعال در فلوریدا و پنسیلوانیا داریم. آنها یک ویترین عالی برای بازدیدکنندگان می سازند و برای بازاریابی عالی هستند. این امکانات، پرورش دهندگان را جذب می کند و ما را در موقعیتی قرار می دهد که برای آزمایش گلدان، در داخل و خارج از خانه، اولین باشیم.

  • EGC به دلیل کار شما در علف های زینتی شناخته شده است، ترکیب سایر گیاهان چند ساله چگونه به رشد شما کمک کرده است؟

درست است که ما به عنوان “بچه های علف” شناخته می شویم، اما همچنین شاهد بودیم که تقاضای مشتریان زیادی برای نان و کره چند ساله وجود دارد. در اواخر دهه 90 ما خط تولید خود را گسترش دادیم تا گیاهان چند ساله را در بر بگیرد و مستقیماً به دلال ها بفروشیم. تولید واقعاً در اواسط دهه 2000 شروع شد و با افزایش تقاضا، گیاهان چند ساله اکنون 35 درصد از تجارت ما را تشکیل می دهند. تقاضای چمن نیز به طور مداوم افزایش یافته است زیرا مصرف کنندگان همچنان مزایای افزودن چمن را به عنوان علائم برجسته در باغ ها می بینند.

  • چه چیزی باید از گونه های پرنیال عملکرد قوی در خط تولید شما داشته باشد؟

آن انواع نان و کره همیشه برای ما خوب می فروشند – ارزان و قابل اعتماد. گیاهان آفتاب دوست همیشه خوب عمل می کنند و شمعدانی روزان یکی از آن گیاهان اصلی است. Buddleja ‘Butterfly Gold’ یک جواهر واقعی است و همچنین عملکرد خوبی داشته است. هلبورهای جدیدی که شما برای آزمایش به ما دادید، در حال جلب توجه بسیاری از بازدیدکنندگان باغ آزمایشی ما نیز هستند.

  • با نگاه به آینده، چه نوع فرصت هایی را برای صنعت در نظر می گیرید؟

صنعت ما در طول همه‌گیری، مصرف‌کنندگان باغی جدید، به‌ویژه جوانان، به دست آورد. ما باید علاقه این مشتریان جدید را حفظ کنیم و محصولاتی را ارائه کنیم که مطابق با نیازها و علایق آنها باشد، مانند پایداری.

Must Have Perennials مفتخر است که با تیم Emerald Coast Growers همکاری می کند تا محصولات چند ساله عالی را به بازار عرضه کند. برای اطلاعات بیشتر، منابع و در دسترس بودن، از وب سایت Emerald Coast دیدن کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
باید چند ساله داشته باشد
www.musthaveperennials.com



منبع