“ما می توانیم استراتژی های روشنایی حتی کارآمدتری را از مرکز تحقیقاتی جدید خود توسعه دهیم.”

لوئیس گلاز، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران RED Horticulture در اوایل این ماه در حالی که مرکز تحقیقات فوتوبیولوژی و زراعت (PARC) خود را در اوایل این ماه در نانت فرانسه افتتاح کرد، گفت: افتتاح PARC فصل جدیدی در تاریخ RED است. راه‌حل‌های نور LED این شرکت که در فرانسه طراحی شده‌اند، کنترل بلادرنگ دستور العمل‌های نور را بسته به تنوع محصول، مرحله توسعه و نوسانات قیمت انرژی امکان‌پذیر می‌سازد. هدف RED با این راه حل ها مصرف بهتر برای تولید بهتر است.

این تیم‌ها از دانش و داده‌های علمی به‌دست‌آمده در PARC برای کمک به متخصصان در استفاده روزانه از فوتوبیولوژی از طریق آموزش موضوعی در PARC در مورد تعامل بین نور و محصول برای مشاوران محصول، تعاونی‌ها، کشاورزان و معلمان استفاده خواهند کرد. این مرکز همچنین یک پلت فرم تحقیقاتی و فضای مشارکتی برای فناوری های جدید ارائه می دهد و تبادل بین متخصصان را از طریق میزگردها و بازدید با شرکای محلی و بین المللی ترویج می کند.

RED Horticulture راه‌حل‌های کلیدی را برای استراتژی‌های روشنایی ارائه می‌دهد، از جمله طیف وسیعی از وسایل RED T با چهار طول موج مستقل قابل کنترل و تنظیم شدت، یک سیستم حسگر RED SENSE (نور طبیعی خورشید، دما، رطوبت، CO2) و کامپیوتر مرکزی MyRED که می‌تواند از طریق یک برنامه تلفن همراه برای انتخاب مناسب ترین استراتژی روشنایی بر اساس داده های حسگر، مرحله کشت و قیمت انرژی استفاده شود. این شرکت همچنین پشتیبانی شخصی را توسط تیمی از زراعیان متخصص در فوتوبیولوژی ارائه می دهد.



منبع

محیط های رشد داخلی
در حال حاضر، PARC دارای چهار محیط رشد داخلی مستقل در طبقات سیم بلند و عمودی و 200 متر مربع آزمایش های فوق العاده دقیق است. تا سال 2027، RED Horticulture با ساختن یک فیتوترون متشکل از 12 اتاق رشد با سیم بلند یا عمودی در دو مرحله برای رسیدن به 2500 متر مربع آزمایش، قصد رشد و توسعه بیشتر از نظر سطح کشت را دارد. این شرکت همچنین در نظر دارد 1500 متر مربع گلخانه حرفه ای باغبانی مرتبط با فضاهای رشد بسازد.

یاسین ال قمری، رئیس و یکی از بنیانگذاران RED Horticulture توضیح داد: «تاسیس PARC در نانت منطقی بود. “به این ترتیب، ما به تولیدکنندگان فرانسوی و نیازهای آنها نزدیکتر هستیم. جاه طلبی ما این است که PARC را به مکانی تبدیل کنیم که دانش اکوسیستم محلی از طریق آموزش، نمایش و بازدید تبادل می شود.”

به گفته لوئیس، بزرگترین تولیدکنندگان نهال فرانسوی و هلندی، محصولات زراعی، نهال ها و گیاهان دارویی در حال حاضر از محصولات و خدمات RED استفاده می کنند. این مرکز تحقیق و توسعه به ما امکان می‌دهد تا راهبردهای روشنایی حتی کارآمدتری را توسعه دهیم که نیازهای کشاورزان و تولیدکنندگان بذر را برآورده کند.»