ما می خواهیم تداوم رشد را تضمین کنیم و خواسته های دنیای مالی را برآورده کنیم.

از اول جولای، ژل و بارت فرانسن، پسران بنیانگذار و مدیر عامل رنه فرانسن به هیئت مدیره Ai2 پیوستند. یک رویداد خوشحال کننده زیرا نه تنها شرکت را قادر می سازد تا در آینده به رشد خود ادامه دهد، بلکه شایستگی های جدید و ضروری نیز در داخل به وجود خواهد آمد.

برای اطلاعات بیشتر:
Ai2
ایمیل: [email protected]
www.ai2.nl



منبع

Ai2 (Agri Inter Incasso BV) خدمات آنلاین مستقل وصول بدهی برای همه مشاغل در بخش باغبانی زینتی. رنه شرکت را در سال 2006 راه اندازی کرد، زمانی که مزایده های Aalsmeer (جایی که او در بخش مدیریت حساب کار می کرد)، Rijnsburg و Honselersdijk ادغام شدند و Royal FloraHolland فعلی را تشکیل دادند. از آنجایی که همه طرف‌های بازار در مورد این موضوع مشتاق نبودند، تقاضا برای یک پلت فرم پرداخت جداگانه و «مستقل» ایجاد شد. و به جز تعداد معدودی که معامله را متوقف کرده اند، اکثر مشتریان از آن زمان هنوز پس از 17 سال مشتری هستند.

ژله اکنون در رشته مدیریت بازرگانی فارغ التحصیل شده است و در یک شرکت فین تک کار می کند، در حالی که بارت نیز امیدوار است به زودی در همین مسیر فارغ التحصیل شود. علاوه بر کار موجود، هر دوی آنها از 1 ژوئیه در هیئت مدیره شرکت شروع کردند که اتفاقاً در کنار بنیادی وجود دارد که بر کلیه جریانات مالی مشتریان (اشخاص ثالث) نظارت دارد. “برای انجام این کار واقعاً خوب و برای اینکه بتواند این الزامات سختگیرانه فزاینده را برآورده کند، Jelle در حال حاضر دوره کارشناسی ارشد انطباق را می گذراند، به این معنی که ما به زودی در سطح خود بانک در آن زمینه خواهیم بود.”

هفده سال پیش، رنه فرانسن Ai2 را راه اندازی کرد و از آن زمان تاکنون اتفاقات زیادی افتاده است. این شرکت نه تنها رشد کرد، بلکه الزامات بخش بانکی، به ویژه، به طور فزاینده ای سختگیرانه شده است. به نظارت بر وجوه شخص ثالث و به ویژه تعهد روزافزون برای بررسی (تطابق) منشاء وجوه (مشتری) فکر کنید. رنه توضیح می دهد: “من به تنهایی قادر به انجام همه این کارها نبودم، به همین دلیل است که مدتی است با تعدادی از احزاب عادی خارجی کار می کنم. علاوه بر این، بدیهی است که نقش های مختلف اجرایی و نظارتی نمی توانند با هم منطبق شوند. در 1 نفر. این واقعیت که پسران من اخیراً به طور فزاینده ای به این تجارت علاقه مند شده اند، البته فوق العاده است.”