“ما پتانسیل بیشتری را با این تعطیلات به دلیل اضافی و کمتر واضح می بینیم.”

روز متخصصان اداری
روز متخصصان اداری همیشه در آخرین چهارشنبه آخرین هفته کامل ماه آوریل جشن گرفته می شود. امسال، در 26 آوریل سقوط کرد. “این تعطیلات از دستیاران اداری، دستیاران اجرایی، دستیاران شخصی، منشی ها، پذیرفته شدگان، نمایندگان خدمات مشتری و سایر متخصصان پشتیبانی اداری که به طور باورنکردنی سخت تلاش می کنند تا کسب و کارهای مدرن را شکوفا کنند، قدردانی می کند، و ما مفتخریم. نقشی که ما در قدردانی از این حرفه ای ها ایفا می کنیم.”

“تقریباً 300 میلیون نفر در ایالات متحده و بسیار بیشتر در سراسر جهان وجود دارد که ما آنها را در روز حرفه ای اداری جشن می گیریم. گل ها، شکلات ها و سبدهای هدیه همیشه جزو محبوب ترین نشانه های قدردانی بوده که به متخصصان اداری داده می شود، و ما شرکت تحویل گل FTD می گوید، از دیدن تقاضا برای انواع هدایا، اما به خصوص گل، هر سال افزایش می یابد، هیجان زده شده اند. اما آنها پتانسیل بیشتری را با این روز به دلیل اضافی و کمتر واضح می بینند که در این مقاله توضیح خواهیم داد.

افزایش تقاضا
طبق FTD، سفارشات روز حرفه ای اداری در سه سال گذشته تقریبا دو برابر شده است و AOV ها نیز افزایش یافته اند. و آنها شاهد افزایش تقاضا برای گل هستند. “هر مناسبتی که مردم یک دسته گل سفارش می دهند یک تعطیلات مهم برای صنعت گل است. چه روز کارمند اداری، روز مادر، تولد یا پنجشنبه باشد، تحویل موفقیت آمیز آن سفارش برای شخصی که ارسال کرده است فوق العاده مهم است. و ما هرگز نقش مهمی را که در داستان هدایای شخصی آنها ایفا می کنیم فراموش نمی کنیم. اکنون، آیا روز حرفه ای اداری قرار است به زودی با حجم های روز ولنتاین رقابت کند؟ البته نه. اما ما شاهد افزایش تقاضا هستیم و با شرکت های زیر افزایش فشار برای ایجاد فرهنگ های سالم و توانمند در محل کار، ما انتظار نداریم که این روند به این زودی ها تغییر کند.”

پتانسیل بیشتری با این روز برای یک دلیل اضافی و نه چندان واضح
با توجه به اینکه هر فرصتی برای ارائه موفقیت آمیز یک هدیه گل یک تعطیلات مهم برای صنعت است و این روند رو به افزایش است، آنها همچنین پتانسیل بیشتری را با این روز به دلیلی اضافی و کمتر واضح می بینند. “در این سناریو، هم خریدار (رؤسا) و هم گیرنده (دستیاران مدیریت) مشتریان بالقوه و مکرر بسیار تأثیرگذار هستند. دستیاران مدیریت اغلب مسئول اجرای هر هدیه کاری روزمره هستند، در حالی که روسای آنها اغلب انواع هدایا را دیکته می کنند. هدایایی که ارسال می شوند. قرار گرفتن یکی یا هر دو در لیست پستی در نتیجه خرید روز دستیار اداری فرصت های بازاریابی فوق العاده ای را برای خریدهای بیشتر در طول سال ایجاد می کند. روز حرفه ای مدیر راهی عالی برای رسیدن به هر دوی آنها و یادآوری نحوه انجام آن است. هدیه دادن و دریافت گل حس فوق العاده ای دارد.”

گل های محبوب برای این تعطیلات
خریداران تمایل دارند به سمت دسته‌های گل‌فروشی روشن، پر جنب و جوش، مانند پیشنهادات فیستا و بهترین روز ما، طبق اطلاعیه‌های FTD، جذب شوند. “در حالی که این فقط شهود ما است، این دسته گل ها فوق العاده شاد هستند، انواع ساقه های مختلف را ترکیب می کنند (برای زمانی که مطمئن نیستید گل مورد علاقه کسی است مناسب است)، و می توانند با قیمت هایی که امکان تحویل دستی به هر مدیر در دفتر.”

برای اطلاعات بیشتر:
FTD
www.ftdcompanies.com



منبع