“ما چهار پیام اصلی را به نمایش گذاشتیم”


“نمایشگاه تجاری سالانه AmericanHort Cultivate یک نمایشگاه مهم برای ما است که در آن محصولات جدید خود را که سال بعد وارد بازار شدند به نمایش گذاشتیم. در حالی که اولین معرفی خود را در آزمایشی بهار کالیفرنیا انجام می دهیم، اغلب به سختی می توان برخی از محصولات خود را به صورت فله ای عرضه کرد. و در شکوفه. (استثنا “Red Lark” است – پست ما را در فیس بوک ببینید؛ به نظر شگفت انگیز است).

وبلاگی که توسط ست رید، مدیر فروش و بازاریابی در داروین پرنیالز نوشته شده است.

ما چهار پیام اصلی را به نمایش گذاشته بودیم. همانطور که انتظار می‌رفت، اولین مورد، سریال Veronica Skyward ما بود. ما مجموعه‌ای از پله‌های مارپیچی داشتیم که به سمت آسمان می‌رفتند… دریافت کنید! رنگ آبی و صورتی نمایش داده شده باعث شد ما مدت زیادی است که سریال Moody Blues را می‌فروشیم و آن را به نمایش گذاشته‌ایم تا شرکت‌کنندگان بتوانند ببینند Skyward چقدر بزرگتر است.”

“پیام دوم راه حل های سایه ما بود، که با استفاده از بادبان سایه گیر ایجاد شده توسط راه پله ها به عنوان ستون ایجاد شد. در این نمایشگر، ما با قرار دادن آنها در مرکز خود بر روی Polemonium’ Golden Feathers’ و Brunnera’ Frostbite جدید خود تمرکز کردیم. تخت سایه. شرکت کنندگان دوست داشتند که چگونه سطح جدیدی از روشنایی را به نیمکت سایه دار اضافه می کنند. در اطراف آن گیاهان راه اندازی های جدید ما از سال گذشته بود: Lysimachia’ Night Light’ و ‘Firefly’، Heuchera Carnival Burgundy Blast and Cinnamon Stick، و Heuchera سیب کاراملی بزرگ. مردم عاشق رنگ چوب دارچین هستند.”

“پیام سوم یک نمایشگر سبد خرید بود که مجموعه جدید ما از سری Echinacea Sombrero Poco™ را نشان می داد. این سری دارای همان یکنواختی عالی، شاخه های استثنایی، تعداد گل های سنگین، سختی و قابلیت گل دهی سال اول سری Sombrero است، اما بیشتر است. جمع و جور. این صفحه نمایش برای نشان دادن اینکه چگونه می توانید بیشتر روی یک صفحه نمایش قفسه قرار دهید، به حداکثر رساندن تعداد گیاهانی بود که می توانید وارد فروشگاه کنید. کاشت های ترکیبی.”

«سایر» معرفی‌های جدید نمایش داده شده گیاهان کمتری نیستند، اما هیچ‌کدام از آنها در مجموعه یا مجموعه بزرگ‌تری قرار نمی‌گیرند.

“Oenothera Evening Sun – این گیاه خالص ترین گل زرد رنگی را دارد که من تا به حال دیده ام، و روی شاخ و برگ های سبز نقره ای رنگ می نشینند. گل ها می ریزند. مردم به طور خاص از کنار غرفه وارد می شدند تا به آن گیاه نگاه کنند.”

Sedum What a Doozie – ظاهر سه رنگ فوق العاده جذاب است و گلدان ها پر بودند. این گیاه پایداری بسیار خوبی از خود نشان داده است که همیشه با گیاهان مشابه آن را پیدا نمی کنید.

“و سپس پیام BONUS ما وجود داشت – نمایشگر دلفینیوم رد لارک. آیا لازم است در مورد گیاه چیزی بگویم؟ نه، فکر نمی کنم.”

با این حال، دو اتفاق بسیار قابل توجه در این نمایشگاه رخ داد، اولین مورد این بود که ما جایزه “انتخاب خرده فروشان” را برای محصولات جدید و هیجان انگیز دریافت کردیم.

“و گیاهان ما دزدیده شدند!!! اما واقعاً! ما قصد داشتیم گیاهان را با خودمان برگردانیم. آنها روی صفحه نمایش ما نشسته بودند. کریس، دارن و من همه چرخیدیم تا یک سینی از گیاهان را روی یک قفسه بگذاریم. و هنگامی که به عقب برگشتیم، گیاهان از بین رفته بودند، ما بیش از یک دقیقه از آن دور نشده ایم، هیچ اثری از آنها نبود.»

برای اطلاعات بیشتر:
گیاهان چند ساله داروین
جاده شهر 622
غرب شیکاگو، ایلینوی 60185-2698
630 231-3600
darwinperennials.com



منبع