“ما چیزی را ایجاد می کنیم که منحصر به فرد است و واقعاً به بازار می افزاید”

فروش ترتیبات در حال حاضر از طریق حراج در Floriday و Floraexchange انجام می شود.

نمایشگاه تجاری Aalsmeer
اخیراً، یان بومن و همکارش، هنی از استودیو بوتانیکا، این شرکت را برای اولین بار در نمایشگاه تجاری در Aalsmeer معرفی کردند. در واقع، این اولین نمایشگاه تجاری بود که Studio Botanica انتخاب خود را از ترتیبات لوکس نشان داد.

شرکت هلندی Studio Botanica چیدمان های لوکسی را برای گل فروشی ها و مراکز باغ ایجاد می کند. زمانی که یان بومن، مالک شرکت، عمدتاً در صادرات فعالیت می کرد، اغلب تقاضای بازار را برای چیدمان های لوکس زیبا و باکیفیت می دید. جان چهار سال پیش با استودیو بوتانیکا تصمیم گرفت این شکاف را پر کند.

ترتیبات لوکس
فعالیت در بخش پریمیوم اغلب مستلزم سطح مشخصی از ریسک است، اگرچه افراد استودیو بوتانیکا متوجه می شوند که در مسیر درستی هستند. جان می گوید: “طی چند سال گذشته، مشتریان ما به طور قابل توجهی رشد کرده اند، و محصولات ما پس از ورود به قفسه ها همچنان به فروش می رسند. این به سادگی قبلا وجود نداشت. ما چیزی ایجاد می کنیم که منحصر به فرد است و واقعاً به بازار می افزاید.” .

“من کاملاً با این دنیا آشنا هستم، اما متوجه شدم که هنوز همه چیز را نمی دانم. شما می توانید ببینید که مردم واقعاً از انتخاب ها و ترتیبات جدید خوشحال هستند و شما واقعاً به پتانسیل کسب و کار ما توجه می کنید. ما ساختیم. تماس‌های جدید و بسیاری از تولیدکنندگان به همکاری با ما علاقه نشان دادند. سال آینده قطعاً دوباره خواهیم رفت و امسال حتی بزرگ‌تر خواهیم شد.”


یان بومان در نمایشگاه تجاری در Aalsmeer

برای اطلاعات بیشتر:
استودیو بوتانیکا
Middelbroekweg 33
2675 KC, Honselersdijk
هنی: 0641217440
ژانویه: 0612998868
[email protected]
floraxchange.nl/Studio-Botanica



منبع

ما گلدان‌های باکیفیت را در رنگ‌های مختلف و همچنین گیاهان زیبا می‌خریم تا بتوانیم ایده‌های جدید و تازه داشته باشیم. به این ترتیب، می‌توانیم چیدمان‌های کاملی را در تمام طول سال ایجاد کنیم. عنصر خلاقیت اغلب دست کم گرفته می‌شود، اما شما می‌خواهید محصولات منحصربه‌فرد را ارائه دهید. ما برای خودمان سطح بالایی تعیین کرده‌ایم، اما این قدردانی قابل توجه است.”