“ما یاد گرفته ایم به کمتر راضی باشیم”

جذب بهتر توسط گیاه
این متخصص آب توضیح می دهد که آب زنده، نحوه تعامل مولکول های آب با یکدیگر و میدان های الکترومغناطیسی را تغییر می دهد. این به حلالیت بهتر، از جمله موارد دیگر، ترجمه می شود. کودها دیگر خوشه ای نمی شوند و به خوبی حل نمی شوند، بلکه به صورت ریز توزیع می شوند.

اول آب، بقیه بعد می آید. این جمله به خوبی با Acqua Universo، تامین کننده تجهیزات تصفیه آب مستقر در Schipluiden مطابقت دارد. این شرکت در “حیاتی کردن” آب تخصص دارد. در این مقاله Ineke Moerman توضیح می‌دهد که آب حیات‌بخش چیست و چه کاری برای محصولات کشاورزی انجام می‌دهد.

آنچه در آزمایش در Beekenkamp در Maasdijk برجسته شد این بود که ماده اولیه در تکثیر از نظر طول و عرض یکنواخت تر شد و در تکثیر گوجه فرنگی بر روی پشم سنگ، قابل توجه بود که گیاهانی که با آب حیاتی تیمار نشده بودند عناصر بیشتری را در آن باقی می گذاشتند. محلول غذایی نسبت به گیاهان حیاتی است. اینکه فاش می‌کند: «با در نظر گرفتن EC، بیشتر عناصر در تناسب باقی می‌مانند. اما زمانی که مواد مغذی از طریق آب حیاتی بهتر جذب شوند، شاهد تغییر در ترکیب EC در آب خواهید بود.

آب آشامیدنی برای مصارف خانگی فرآیندی را طی می‌کند که در آن در معرض عوامل غیرطبیعی قرار می‌گیرد. این موضوع در مورد آب مصرفی در باغبانی نیز صدق می‌کند. آب از لوله‌ها عبور می‌کند، در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار می‌گیرد، از طریق اسمز عبور می‌کند، فیلتر می‌شود و عبور می‌کند. از طریق پمپ ها. تمام مراحل پردازش “، بیان می کند.

در هلند، ما یک امتیاز داریم؛ می‌توانیم از شیر آب بنوشیم. با این حال، آبی که می‌نوشیم به شدت «فرآوری‌شده» است و تبدیل به آب آشامیدنی می‌شود.» او می گوید این به این دلیل است که با هر فرآوری، یک محصول و آب از مبدا خود دورتر می شود.

برای اطلاعات بیشتر:
اینکه مورمن
Acqua Universo
[email protected]
[email protected]
www.acquauniverso.nl



منبع

نکته اصلی این است که آب در سیستم های غیرنظامی در معرض شرایط متفاوتی نسبت به طبیعت قرار دارد. این تأثیر قابل‌توجهی بر روی آب دارد و آن را کمتر حیاتی می‌کند. یعنی فراهمی زیستی کمتر حلالیت کمتری دارد.»

تحقیق عملی
مطالعات نشان داده است که آب ویژه اثرات مثبتی بر رشد محصول دارد. با این حال، درمان همه چیز نیست. اینکه استدلال می کند: «ما یاد گرفته ایم که به آب کمتر فرآوری شده بسنده کنیم.

تاب آوری
محصولی که عناصر بیشتری را جذب می کند، تغذیه بهتر و قوی تر می شود. گیاه قوی‌تر در برابر بیماری‌ها، آفات و تنش‌های آب و هوایی نیز مقاوم‌تر است. آزمایشی در مورد چگونگی کنار آمدن گیاهان گوجه فرنگی با آب و هوای گلخانه ای این را نشان می دهد. در آنجا از آب حیاتی برای افزایش بریکس میوه و عملکرد استفاده می شد. گیاهانی که با آب حیاتی تیمار شده بودند بهتر می توانستند با گرما مقابله کنند. دمای برگ در محصول تیمار شده کمتر بود.

او به نتایج دنیای واقعی اشاره می کند. اینها شامل رشد ریشه در بستر پشم سنگ هنگام رشد سبزیجات بارده و سرعت جوانه زنی است. رشد ریشه هنگام استفاده از آب زنده بهتر است و سرعت جوانه زنی بیشتر است. اینکه نشان می‌دهد: «این موضوع طی چندین سال در چهار فصل بررسی شده است.


نتایج آزمایشی از سال 2012

آب حیاتی از نظر داخلی منسجم و ساختار هندسی دارد. زیر میکروسکوپ قابل مشاهده است. “مقدار و توزیع مواد معدنی در آب متفاوت است. آب حیاتی از جریان انرژی و اطلاعات پشتیبانی می کند. سیگنال ها را هدایت می کند و ارتباط را در موجودات زنده تسهیل می کند.” از جمله گیاهان، تحقیقات نشان می دهد.

این تفاوت عمدتاً ناشی از سرد شدن گیاه است. اختلاف دمای برگ بین تیمار و شاهد حدود 10 درجه سانتیگراد است. بنابراین بسیار قابل قبول است که روزنه های گیاه تیمار شده هنوز در این روز باز بوده و گیاه را قادر می سازد تا مقداری خنک شود. از گرما.”

عکس سمت راست: ویتالایزر برای کشاورزی گلخانه ای بسته به سرعت جریان لوله تامین کننده آب به گلخانه سفارشی می شود.

اینکه خاطرنشان می کند که دانش زیادی در مورد آب وجود دارد، اما هنوز هم برای بسیاری “مایع ناشناخته ای” است، “به خصوص از نظر اعمالی که آب و آب به محیط واکنش نشان می دهد.” مردم در مورد تغذیه خوب صحبت می کنند. ، اما نقش آب اغلب نادیده گرفته می شود. از آب همه چیز خلق می شود. با آب می توان تفاوت ایجاد کرد.” Acqua Universo در تلاش است تا این موضوع را برای باغبانی و همچنین برای مصرف کنندگان خانگی و صنعت دام روشن کند.

در هفته های اخیر، آزمایشی از کاهو روی آب، با استفاده از آب حیاتی و غیر حیاتی، توسط دانش آموزان مرکز جهانی هورتی راه اندازی شده است. او می گوید: “علاقه ای به امکانات و با وجود آب وجود دارد.”

ارتباط بهتر در فرآیندهای کارخانه
Acqua Universo دارای فناوری برای بازیابی آب تصفیه شده است. تا دوباره حیاتی شود». Acqua Universo با استفاده از تجهیزات ویژه، فرآیند تولید را با فرکانس های الکترومغناطیسی هارمونیک خاص تنظیم می کند. “به دلیل خواص آب، به فرکانس های ما واکنش نشان می دهد و از حالت عدم انسجام به انسجام یا قوام تغییر می کند. این آب فرآوری شده را که حالت انسجام ندارد، به حالت انسجام تبدیل می کند و آب دوباره زنده شد.”

در نتیجه، Acqua Universo فرصت‌هایی را برای تولیدکنندگان می‌بیند تا استفاده از کودها و همچنین عوامل حفاظت از محصولات محلول در آب را کاهش دهند. این به این دلیل است که محصولات زراعی بهتر می توانند مواد موجود در آب را استخراج کنند.