متخصصان کشاورزی CBP برای اولین بار در آفت کشور در بندر ورودی لاردو رهگیری کردند

در 17 مه 2023، متخصصان کشاورزی در بخش واردات پل همبستگی کلمبیا، محموله ای از گل های شاخه بریده را بازرسی کردند. در حین بررسی کف تریلر، متخصصان کشاورزی یک ساس یا قیف قورباغه را که بعداً توسط آزمایشگاه حشره شناسی سیستماتیک USDA در واشنگتن دی سی با نام Ocoaxo bivittus Walker (Cercopidae) شناسایی شد، رهگیری کردند. پایگاه داده شناسه آفت USDA. به گفته حشره شناسان USDA، این آفت هرگز در هیچ یک از بنادر ورودی کشور شناسایی نشده است.

رهگیری نمونه ای از کار سخت کوش متخصصان کشاورزی CBP به صورت روزانه است و برای جلوگیری از ایجاد آفات خارجی در ایالات متحده بسیار مهم است آفاتی که مشخص نیست در ایالات متحده رخ می دهند ممکن است برای صنعت کشاورزی کشور مضر باشند Cercopidae sp حشرات تغذیه‌کننده آوند چوبی هستند که به نام‌های حشره‌دار یا قیف قورباغه نیز شناخته می‌شوند. آنها در پریدن و تغذیه از گیاهان مختلف بسیار کارآمد هستند. این جنس به ویژه به درختان کاج حمله می‌کند و باعث بیماری به نام کاج می‌شود. کاهش می یابد.” این محموله از ورود خودداری شد و به مکزیک بازگشت.

منبع: cbp.gov



منبع

متخصصان کشاورزی گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده در بندر ورودی لاردو هفته گذشته یک آفت نادر قابل توجه را کشف کردند که اولین بار در کشور در محموله گل های شاخه بریده رهگیری شد.

آلبرتو فلورس، مدیر بندر، بندر ورودی لاردو، گفت: «می‌خواهم به متخصصان کشاورزی خود در بندر ورودی لاردو به دلیل سخت‌کوشی و توجه به جزئیات که منجر به رهگیری اولین آفت در کشور شد، تبریک بگویم. “کار برجسته آنها کمک می کند تا کشاورزی آمریکا را از آسیب های اقتصادی جدی که می تواند با نفوذ گونه های آفتی که در ایالات متحده وجود ندارند، وارد شود، ایمن کند.”