متعادل کردن تجارت با لذت برای پرورش گل

صنعت پرورش گل زمانی که صحبت از غلبه نکردن مشتریان با اطلاعات به میان می‌آید باید مسیر خوبی را طی کند. برای بسیاری، گل ها یک راه سرگرم کننده و زیبا برای زیباسازی فضای بیرون یا داخل خانه هستند. هنگام خرید گل، مصرف کنندگان معمولاً به دنبال گیاهی هستند که توجه آنها را جلب می کند و برای شرایط رشد آنها در نظر گرفته شده است. با این حال، دنیای گل چیزهای بیشتری از آنچه که به نظر می رسد وجود دارد.

دایان بلازک، مدیر اجرایی دفتر ملی باغ و گزینش‌های همه آمریکایی، می‌گوید که پرورش‌دهندگان گیاهان «زمان، تلاش و منابع زیادی را صرف می‌کنند تا مطمئن شوند که محصولاتشان وقتی وارد باغ‌ها می‌شوند به خوبی رشد می‌کنند». قسمت 21 ژوئن Seed Speaks. شرکت‌هایی مانند این واقعاً همه باغ‌های خانه‌های ما را بسیار بهتر جلوه می‌دهند.»

در seedworld.com بیشتر بخوانید



منبع

شرکت‌های گل هنگام پرورش گیاهان جدید فاکتورهای زیادی را در نظر می‌گیرند. از مقاومت در برابر بیماری گرفته تا تحمل به خشکی گرفته تا رنگ، پرورش دهندگان هر گزینه را با دقت وزن می کنند تا گزینه های بهتری برای گل به مصرف کنندگان ارائه دهند.

ما در حال تلاش برای ایجاد یک نمایه جهانی به همان سختی یک دستاورد هستیم، و همچنین در حال ارزیابی ژنتیک خود در سراسر جهان هستیم تا قبل از عرضه به بازار آن را تأیید کنیم. رایان هال، رئیس Syngenta Flowers برای قاره آمریکا، در طول این قسمت توضیح می دهد، و البته، اگر محصولی وجود دارد که واقعاً از نظر منطقه ای خاص در تقاضاهای بازار باشد، ما از جنبه منطقه ای نیز به مسائل نزدیک شویم.