محیط کشت برای محصولات زینتی

در مورد یافته ها و مشاهدات پروژه ارائه خواهد شد.

همراه با پروژه اصلی زراعی، یک بحث فنی و نمایشی در مورد یک پروژه تحقیقاتی اضافی و کوچکتر انجام می شود که عملکرد یک گونه رشد یافته در محیط های ذغال سنگ نارس، کاهش یافته از ذغال سنگ نارس و بدون ذغال سنگ نارس را در اندازه های ظروف مختلف مقایسه می کند. آبیاری قطره ای و کمک سنسورهای رطوبت و کنتورهای مصرف آب.

منبع: cafre.ac.uk



منبع

برای رزرو مکان در این کارگاه، با Conor Gallinagh از طریق ایمیل به آدرس [email protected] یا از طریق تلفن همراه به شماره 07919695676 تماس بگیرید.

نمایندگان Jiffy Growing Media برای به اشتراک گذاشتن مطالعات موردی از کار آزمایشی خود با مهدکودک ها و ارائه بازخورد در مورد پروژه در Greenmount حضور خواهند داشت.

این کارگاه شامل پیاده روی زراعی برای مشاهده عملکرد گیاهان چند ساله علفی در هر دو محیط کشت بدون ذغال سنگ نارس و کاهش ذغال سنگ نارس خواهد بود. این پروژه شامل دو اندازه مختلف کانتینر 2 و 3 لیتری و دو محیط مختلف پلی تونل و بیرون است.

در طول این کارگاه، یک نمایش و بحث فنی در مورد پروژه کشت فعلی انجام خواهد شد. این پروژه به بررسی استفاده از محیط کشت بدون ذغال سنگ نارس در تولید گیاهان زینتی ظروف در مرکز باغبانی در Greenmount می پردازد.