مدل‌های رطوبت‌زدایی با فن‌آوری MSP روی سقف برای خدمت به بازار رو به رشد کشاورزی داخلی عرضه شدند

مدل ها شامل گزینه های نصب در فضای باز و داخلی هستند.

برای اطلاعات بیشتر:
تولید KCC
www.msptechnology.com



منبع

“این به مالکان و مدیران تاسیسات اجازه می دهد تا هزینه های کلی نصب تهویه مطبوع را کاهش دهند و در هزینه های ماهانه آب و برق خود صرفه جویی کنند.”

کول فیشر می‌گوید: «فناوری MSP تولید KCC از مبدل‌های حرارتی صفحه‌ای کوچک به‌عنوان پایه اصلی سیستم برای رطوبت‌زدایی محیط‌های اتاق رشد استفاده می‌کند، که معمولاً در مقایسه با راه‌حل‌های نم‌زدایی سنتی، 30 تا 65 درصد صرفه‌جویی در مصرف انرژی ایجاد می‌کند». ، مدیر توسعه کسب و کار برای تولید KCC.

این محصول نیازهای بازارهای کشاورزی سرپوشیده در ایالات متحده و کانادا را برآورده می کند و مجموعه کاملی از راه حل ها را برای تسهیلات پرورش سبزیجات، گیاهان دارویی و حشیش قانونی و دارای مجوز ارائه می دهد.

راه حل های تولید شده توسط KCC Manufacturing شامل آب سرد با راندمان بالا و هواگیرهای DX است که جریان هوا از 4000 تا 24000 فوت مکعب در دقیقه را فراهم می کند.

راه‌حل‌های ما به پرورش دهندگان اختیاری در مورد دما، رطوبت و پاتوژن‌های موجود در هوا می‌دهد. کول می‌گوید: ما کنترل را در دست تولیدکنندگان قرار می‌دهیم تا بتوانند شرایطی را که پتانسیل ژنتیکی محصولشان را به حداکثر می‌رساند، مدیریت، تکرار و بهبود بخشند.

KCC Manufacturing اکنون مدل‌های MSP Technology DD را برای راه‌حل‌های رطوبت‌زدایی بزرگ پشت بام با جریان هوا تا 24000 فوت مکعب در دقیقه به اضافه مدل‌های MSP Technology DV ارائه می‌کند تا به بازار رو به رشد کشاورزی سرپوشیده خدمت کند.