مدل جدید آموزش اکستنشن آنلاین راه اندازی شد

ثاقب مختار، معاون UF/IFAS در بخش توسعه، کشاورزی و منابع طبیعی گفت: «این برنامه چندین جعبه را برای توسعه مدرن بررسی می‌کند. این شامل زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی می‌شود. آنلاین و در هر زمان از روز در دسترس است. همکاری با دانشگاه های پیشرو برای تأثیرگذاری ملی و بین المللی؛ و آموزش با کیفیت بالا توسط کارشناسان برجسته.

پل فیشر، استاد باغبانی محیط زیست UF/IFAS و متخصص توسعه گل و گیاه گفت: “ما در حال توسعه یک برنامه آموزشی برای متخصصان باغبانی هستیم که در حال حاضر در این صنعت مشغول به کار هستند.” «آنلاین برای تولیدکنندگانی که در حال حاضر با «چگونگی» باغبانی زندگی می‌کنند، خوب کار می‌کند، اما از درک «چرا» تصمیم‌گیری‌شان از علم زیربنایی سود می‌برند.»



منبع

پرورش دهندگان باید پنج دوره از شش دوره را بگذرانند که عبارتند از:

برای اطلاعات بیشتر:
UF/IFAS
[email protected].
www.ifas.ufl.edu

اولین دوره از این مجموعه برای سال 2022 مدیریت مواد مغذی سطح 1 است که از 11 جولای شروع می شود.

پرورش دهندگان و کارکنان فنی در صنعت گلخانه و محیط کنترل شده می توانند با همکاری دو برنامه آموزشی آنلاین برنده جوایز که توسط دانشگاه فلوریدا و دانشگاه ایالتی میشیگان ارائه شده است، صلاحیت جدیدی در مدیریت بهداشت گیاهی کسب کنند.

پرورش دهندگان برای دوره های فردی از طریق UF (hort.ifas.ufl.edu/training) و وب سایت های MSU (canr.msu.edu/online-college-of-knowledge) ثبت نام می کنند. پس از اتمام موفقیت آمیز پنج دوره، به [email protected] ایمیل بزنید و کشاورزان می توانند گواهی پایان کار خود را در مراسم فارغ التحصیلی سالانه دریافت کنند (انتظار می رود اولین فارغ التحصیلان در جولای 2023 باشند).

هایدی لیندبرگ، مربی گلخانه و مهدکودک در MSU Extension، بر نقشی که برنامه کالج دانش را در ایجاد دانش بنیادی برای متخصصان جدیدتر صنعت بازی می‌کند، تأکید کرد.

لیندبرگ گفت: «برنامه کالج دانش آنلاین گل‌کاری، دانش مقدماتی در تولید گلخانه‌ای را برای مخاطبان وسیعی از 39 کشور و 46 ایالت آمریکا فراهم کرده است. “این در آموزش افرادی که تازه وارد این صنعت شده اند یا افرادی که در حال تغییر شغل هستند بسیار موفق بوده است. این یک پایه عالی را فراهم می کند که متخصصان می توانند از آن برای ایجاد تجربه زندگی واقعی استفاده کنند.

همکاری جدید همچنین به لطف نه تنها فرمت آنلاین، بلکه به دلیل ارائه دو زبانه آن، این پتانسیل را دارد که حتی به مخاطبان بیشتری دست یابد.

بیش از 4000 پرورش دهنده قبلاً از دوره های انفرادی از طریق برنامه های آموزش آنلاین گلخانه ای گسترش UF/IFAS و کالج دانش MSU فارغ التحصیل شده اند. بر اساس این همکاری جدید، پرورش دهندگانی که پنج دوره در زمینه بهداشت گیاهان را در این برنامه ها گذرانده اند، می توانند گواهینامه تکمیلی جدیدی دریافت کنند که آموزش، مهارت ها و فداکاری آنها را به رسمیت می شناسد و به رشد شغلی آنها کمک می کند.