مدیر عامل AgriForce درباره خاتمه خرید دلفی صحبت می کند

ما متوجه شدیم که باید سرمایه استراتژیک بیشتری پیدا کنیم که چشم انداز و استراتژی ما را درک کند و فراز و نشیب های صنعت horti را درک کند. اکثر سرمایه های موجود در ایالات متحده در واقع ناشناس تلقی می شود. این به این معنی است که تمایل به سرمایه‌گذاری بیش از حد در زمان‌های خوب و سرمایه‌گذاری کمتر در زمان‌های بد دارد. اینگو با سرمایه ای استراتژیک تر و هدفمندتر معتقد است که AgriForce می تواند چشم انداز خود را اجرا کند. وجود چنین سرمایه‌گذاری‌هایی به ما امکان می‌دهد تا عناصر غیر ملموس را در یک کسب‌وکار ارزیابی کنیم، نه یک سرمایه‌گذار مالی ناب که به چندین عامل نگاه می‌کند اما بیش از حد بر فضای کشاورزی متمرکز نیست.»

جدا از معامله دلفی، اینگو همچنان به استراتژی AgriForce برای تصرف کامل زنجیره ارزش غذایی اعتقاد دارد. “شرایط و شرایط بازار بر توانایی شما برای اجرای آن‌طور که می‌خواهید تاثیر می‌گذارد، بنابراین شما باید خود را تطبیق دهید و تغییر دهید.” به همین دلیل است که AgriForce به دنبال سرمایه هدفمند بیشتری برای هدایت استراتژی M&A شرکت است.

یکی از مقصران اصلی نرخ بهره است. با افزایش فشار تورمی، نرخ‌های بهره افزایش می‌یابد، بنابراین تا حد زیادی بر بازارهای با سقف متوسط ​​متوسط ​​تأثیر می‌گذارد. با توجه به اینکه ارزش یک تجارت معمولاً بر اساس جریان‌های نقدی آتی است، ریسک نرخ‌های بهره بر آن ارزیابی تأثیر منفی می‌گذارد، و همچنین می‌بینیم که نرخ بهره در حال حاضر چه تفاوتی با دو سال پیش، هم در آمریکای شمالی و هم در اروپا دارد.

در این بین، AgriForce بر روی راه اندازی نام تجاری Unthink و پیاده سازی فناوری RCS hydroxyls در فضای تولید Ag و Food تمرکز دارد. در عین حال، ما بر پیشبرد تراکنش‌های Berry People و Deroose تمرکز کرده‌ایم. امیدوارم در هفته‌ها و ماه‌های آینده برخی از گفتگوهای ما روشن‌تر شود. ما به چشم‌انداز خود بسیار متعهد هستیم و همچنان باید در مواجهه با چالش‌های صنعت و چالش‌های پیش روی خود انعطاف‌پذیر یا چابک باشیم.»



منبع

اینگو می‌گوید: «در زمینه ارزیابی خریدها، خریداران و فروشندگان گاهی مجبور می‌شوند شرایط معامله را مجدداً بررسی کنند، مخصوصاً برای معاملاتی که مدتی پیش آغاز شده‌اند. خرید دلفی واقعاً در فوریه 2022 اعلام شد و از آن زمان مقدار زیادی آب زیر پل رفت. اینگو خاطرنشان می کند که آنچه در معامله دلفی رخ داد، نشانه چیزی است که در سرتاسر بازار با سرمایه متوسط ​​در حال وقوع است.

این بدان معناست که معامله برای خرید دلفی باید مجدداً مورد مذاکره قرار می گرفت و بین ارزش واقعی شرکت و ارزش درک شده آن اختلاف نظر وجود داشت. ما واقعاً باید به اعداد و ارقام نگاه کنیم و اطمینان حاصل کنیم که شرایط مورد توافق با انتظارات سرمایه گذاران ما مطابقت دارد. علیرغم تمایل واقعی ما برای انجام معامله با دلفی، بر اساس نتایج کسب و کار دلفی، نتوانستیم به جایی که باید باشیم برسیم.

این فضا بسیار متفاوت از بازارهای بزرگ است. طی دو سال گذشته، نقدینگی کاهش یافته است و سرمایه‌گذاران بیشتر بر کسب‌وکارهایی با منحنی سود قابل اثبات تمرکز کرده‌اند. سرمایه گذاری در نوآوری کاهش یافته است، زیرا به زمان بیشتری نیاز دارد تا منجر به جریان نقدی شود. به گفته اینگو، در مجموع، اخیراً شرکت‌های متمرکز بر M&A روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌اند: «نه تنها در آمریکای شمالی، بلکه در سراسر کره زمین».

اینگو می‌گوید دیدگاه AgriForce نسبت به تجارت دلفی تغییر نکرده است و این شرکت همچنان به دنبال راه‌هایی برای کار با آن‌ها بدون هیچ گونه خریدی است. «تو هرگز نگو هرگز. هر دو طرف قرابت دارند و ارزشی را در این رابطه می بینند، اما اقتصاد اجازه نمی دهد چیزهای خاصی انجام شود.”

به عبارت دیگر، رایج‌ترین چالش این نوع معامله این است که فروشنده و خریدار دیدگاه‌های متفاوتی در مورد ارزش تجارت دارند و این تغییرات اغلب به زمینه مالی بستگی دارد. به عنوان یک شرکت عمومی، AgriForce بسیار نزدیک به “عادلانه ارزش ها” نگاه می کند، در حالی که انصاف گفته شده عمدتا حول محور سرمایه گذاران آنها می چرخد.

اخباری مبنی بر خاتمه خرید Delphy توسط AgriForce به طور کاملا غیر منتظره در اوایل ماه جاری منتشر شد. اینگو مولر، مدیر عامل AgriForce، به HortiDaily پیوسته است تا در مورد چرایی این اتفاق و مسیر آینده AgriForce صحبت کند.