مراحل اجرای کناف و شناخت اصول اجرایی کناف

مراحل اجرای کناف و شناخت اصول اجرایی کناف از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند گردند. کنترل استحکام سطوحی که سازه های افقی و عمودی به آن متصل می شوند ضروری است . پس از برش لبه های برش خورده در صورت نیاز به وسیله دستگاه پخ زن در زاویه های ۲۲/۵۰ و۴۵۰ پخ زده می شود.

سقف کناف اطاق – تهران پارس

نحوه اجرای سقف کناف طرحدار و ساده بسیار آسان است اما باید توجه داشته باشید از آن جایی که سقف های طرح دار کمی پیچیده اند ممکن است مدت زمان طراحی آن کمی بیشتر از سقف کناف ساده باشد. اینگونه از محصولات علاوه بر اینکه یک محصول انعطاف پذیر هستند دارای زیبایی منحصر به فردی می باشند و به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع در سقف های کناف موجب شده تا این محصولات به عنوان یکی از پرطرفدارترین مصالح ساختمانی در معماری به حساب آیند.

برای اطلاع پیدا کردن از قیمت اجرای کناف هم باید این موضوع را با کارشناسان و متخصصان اجرای کناف سقف کناف در میان بگذارید. کناف نوعی صفحه روکش دار گچی است که توسط شرکت کناف تولید می شود. صفحات روکش دار مقاوم در مقابل رطوبت و آتش که بیشتر در موتورخانه‌ها و دیوار شفقت که فضای مرطوبی دارند و در برابر آتش و حریق باید مقاوم باشد. انجام کلیه امور بازسازی ساختمان و نوسازی ساختمان های مسکونی و تجاری ، مدیریت پیمان و اضافه بنا با سازه های سبک از جمله LSF با کمترین هزینه ممکن توسط پیمانکار مجرب و مهندسان عمران.

  • اگه میخواین سقف کناف دکوراتیو داشته باشین، در این مرحله باید علاوه بر کناف هایی که اون ها رو به صورت یک سطح صاف نصب کردین، یک سری کناف های دیگه رو هم به حالت طرح دکوراتیو مورد نظر نصب کنین و به سقف بُعد بدین و اون رو برجسته کنین.
  • اولین بار در سال 1378 در ایران سیستم ساخت و ساز خشک به نام کناف توزیع شد.
  • برای اتصال کنسول از پیچ های کناف با نفوذ حداقل ۱۰mmبه سازه های فلزی استفاده می شود.
  • پانل کناف یا گچ برگ به صفحاتی که متشکل از مواد ترکیبی متنوع همراه با گچ هستند گفته شده و نوع خاصی از روکش بر روی سطح و کناره‌های آن وجود دارد.
خلاقیت و نوع آوری در اجرای کناف سقف و دیوار این روزها به حدی بالا رفته است که هر مجموعه ای طرح های کناف خاص خود را دارد . بدین منظور نمیتوان طرح خاص شناخته شده ای را مطرح کرد چرا که شاید هر روزه یک یا چند طرح جدید اجرا میشود که ثبت رسمی ندارند و تنها توسط اجرا کنندگان کناف کار کد گذاری میشوند . آشنایی با انواع سقف کناف و معرفی بهترین نصاب سقف‌کناف سقف کناف در قسمت زیر سقف اصلی نصب و به دیوارهای اطراف متصل است. متریال کناف دارای دو ساختار اجرایی می باشد، یکی اجرای پوشش کاذب کناف مشبک و دیگری پوشش کاذب یکپارچه می باشد.

جهت جابه جایی صفحات و قطعات برش خورده از دستگیره حمل و برای تعداد بیشتر صفحات تا ۱۰ برگ از چرخ دستی استفاده می شود. برای شرایط رطوبت نسبی بیش از ۹۰% از صفحات نوع Aquapanel استفاده می شود. به راحتی میتوانید با برداشتن پانل های آن به این بخش ها دسترسی پیدا نمایید و تعمیرات و تغییرات خود را انجام داده. و بصورت مداوم با ارائه طرح های باب سلیقه مخاطبین بروز رسانی میشود.

از کناف سقف در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

بدون شک تمام ساختمان‌های شیک امروزی در محیط داخلی اصلی خود از انواع کناف کاری بهره خواهند برد. اما منازل با سبک معماری و گچ‌بری قدیمی نیز با پیاده‌سازی کناف‌کاری بر روی سقف اصلی شاهد تغییرات چشمگیر و اساسی در فضای داخلی خانه خواهند بود. استفاده از افراد متخصص، باتجربه و کارآزموده موجب افزایش کیفیت بازسازی منزل شما شده و زیبایی خاصی را برای‌تان به ارمغان خواهد آورد. کناف از صفحات روکش دار گچی ساخته شده است که در صنعت ساختمان سازی کنونی نسبت به سایر مصالح ساختمانی توانسته طرفداران بسیاری را جذب نماید و به دو دسته کناف برای محیط داخلی و کناف برای محیط خارجی تقسیم بندی شده است. از انواع سقف کناف می توانیم به مواردی همچون موارد زیر اشاره ای داشته باشیم. با پیشرفت علم در تمامی حوزه ها مصالح ساختمانی نیز دیگر به صورت سنتی استفاده نمی شود و بیشتر از مصالح نوین استفاده می شود.

رنگ آمیزی کناف های سقف: