مربی مزرعه جهش بزرگی به سمت کشاورزی در مقیاس کوچک انجام می دهد

تونی هال یک کشاورز است که امیدوار است کمی سرگردان باشد. گیاه کوچکی که به نام اسپیلانتز شناخته می شود، با گل های خوراکی به نام دکمه های وزوز، به جلب توجه مردم کمک می کند. هال، صاحب مزرعه Song Sparrow در فلورانس، گفت: «وقتی نمونه‌هایی را در بازار کشاورزان ارائه می‌دهم، مردم این صداها و چهره‌های دیوانه‌کننده را تولید می‌کنند و سپس دیگران شروع به آمدن می‌کنند. “چه کسی می دانست که شما می توانید از مزرعه محلی که به بحران آب و هوا نیز رسیدگی می کند، عجله ای داشته باشید که هرگز در زندگی خود نداشته اید؟”

تجربه بی حس کننده دهان دکمه های وزوز، که احساس سوزن سوزن شدن قوی را ایجاد می کند و گلو را خنک می کند، قلاب است. امید این است که برخی از طعم‌دهنده‌های وسوسه‌انگیز بمانند تا از غذاهای دیگری که مزرعه Song Sparrow رشد می‌کند لذت ببرند. و در سطحی عمیق‌تر، هال امیدوار است که موفقیت مزرعه نشان دهد که چگونه کشاورزان کوچکی که مالک زمین نیستند، با توجه به نوع حمایت و عزم جامعه درست می‌توانند موفق شوند.

ادامه مطلب را در recorder.com بخوانید



منبع

مزرعه Song Sparrow مزرعه محصولات متنوعی است که سه چهارم جریب در مزرعه اجتماعی Grow Food Northampton در خیابان Meadow را اشغال کرده است. هال بیش از یک سال پیش کنترل مزرعه را به دست گرفت، اما می‌گوید: «می‌دانستم که رشد گیاهان برای مدتی بخشی از مسیر زندگی من بود.» پس از سال ها کار به عنوان یک مزرعه و مربی پایداری، چالش کارآفرینی مدیریت یک مزرعه تجاری درست احساس می شد.

طرح اولیه این بود که یک کسب و کار را از مقیاس باغ، با تمرکز فقط بر چند محصول، توسعه دهیم. سپس هال با دیگو ایریزاری-گرولد، مالک قبلی مزرعه Song Sparrow که در حال فروش این تجارت بود، ملاقات کرد و به نظر می‌رسید که این یک فرصت عالی برای جهش از مرحله استارت‌آپ بود.