مرحله 3 کشت بافت، “آسان تر از آنچه فکر می کنید”

مارتین کیل
دانمارک، سوئد، نروژ و فنلاند
ایمیل: [email protected]

به گفته پتورینی، مسیرهای اصلی موفقیت در مرحله 3 احتمالاً شیوه های فرهنگی هستند که قبلاً با آنها آشنا هستید. “شما باید قلمه های مرحله 3 را در یک منطقه رشد کاملاً استریل با شستن و ضدعفونی کامل تمام سینی ها و فضاهای رشد دریافت کرده و نگهداری کنید. منطقه رشد باید در دمای بهینه برای رشد کشت بافت نگهداری شود. شما باید به اندازه کافی تهیه کنید. نورپردازی و مواد مغذی صحیح. توجه به این شرایط و توجه به جزئیات راه طولانی برای تضمین موفقیت خواهد بود.”

دیمیتریس دیمیتریوس
هلند، بلژیک و یونان
[email protected]

میچ پول
جنوب کالیفرنیا
ایمیل: [email protected]

فلوریزون اروپا

ملیسا جیانکولا
N. کالیفرنیا، اورگان
ایمیل: [email protected]


صورت فلکی هیولا تایلندی


گیاهان در آزمایشگاه

مایکل اونگر
آلمان، اتریش و سوئیس
ایمیل: [email protected]

برای اطلاعات بیشتر:
فلوریزون آمریکا


پرنسس صورتی فیلودندرون.

جوزیا سول پانتر
تگزاس، لوئیزیانا اوکلاهما
ایمیل: [email protected]

خوزه لوئیس اسکویلاس
اسپانیا (جنوب و شرق)
ایمیل: [email protected]

اکنون، قبل از اینکه بگویید یا حتی فکر کنید کشت بافت برای من مناسب نیست، خیلی سخت است یا هزینه زیادی دارد، به من گوش کنید. روشی است که می تواند به شما کمک کند گیاهان یکنواخت را به صورت متوالی رشد دهید. فرآیند کشت بافت در حال حاضر بیشتر در میان بسیاری از تولیدکنندگان استفاده می شود. این روش دیگر فقط برای شرکت های پیشرفته و کت های آزمایشگاهی نیست.”

خدمات مشتری
ایمیل: [email protected]

جیمی موتو راموس
اسپانیا (شمال و غرب) و پرتغال
ایمیل: [email protected]

www.fleurizon.com



منبع

این واریته‌ها و بسیاری دیگر از گونه‌های گیاهی کاملاً متفاوت و جدید در مرحله 3 TC می‌توانند توسط Fleurizon International ارائه شوند. ما با آزمایشگاه‌های سراسر جهان کار می‌کنیم تا این گونه‌های مورد تقاضا را وارد کنیم و آنها را به درب منزل تحویل دهیم. قلمه‌ها در ظروف استریل در آگار-آگار بسته‌بندی می‌شوند که به عنوان یک عامل پایداری در پایین ظرف عمل می‌کند تا بافت را نگه دارد. قلمه ها در جای خود قرار دارند. با این حال، آگار بسیار بیشتر از یک پایه برای مواد است. همچنین حاوی تمام مواد مغذی مورد نیاز بافت ها برای اطمینان از سفر ایمن از آزمایشگاه به مقصد است. آنها اطمینان می دهند که بافت ها به همان اندازه تازه خواهند بود. مانند روزی که آنها بسته بندی و به مرکز شما ارسال شدند. داشتن پرطرفدارترین معرفی های جدید در دسترس است که چگونه از رقبای خود پیشی خواهید گرفت.”

اووه گبلر
آلمان جنوب غربی
ایمیل: [email protected]

گائل کانل
فرانسه
ایمیل: [email protected]

لیز رایگان
فروش داخلی
ایمیل: [email protected]


نمای نزدیک از مرحله 3 (Philodendron Pink Princess)

پدرو رولدان
فلوریدا
ایمیل: [email protected]

گیاهان کمیاب که می توان از طریق بازار بین المللی کشت بافت مرحله 3 در دنیای گیاهان داشت، ظاهراً پایان ناپذیر است. او ادامه می دهد، اگرچه ایده رشد از کشت بافت ممکن است از همان ابتدا دلهره آور باشد، اما پاداش آن همیشه زیاد است. “مرحله 3 TC درها را سریعتر به روی بازار گیاهان آپارتمانی سطح بالا و سایر گیاهان پرطرفدار و پرتقاضا باز می کند. برای نام بردن از چند گونه بسیار محبوب موجود در مرحله 3، Philodendron White Princess، Philodendron Pink Princess و بسیاری دیگر را در نظر بگیرید. “

در دنیای همیشه در حال تغییر امروز، تولیدکنندگان باید همیشه در نظر داشته باشند که چگونه می توانند خود را از رقبا متمایز کنند. این می تواند به معنای جستجوی جدیدترین نوآوری ها و کمیاب ترین و منحصر به فرد ترین گونه ها برای عرضه به بازار باشد. رابرت پتورینی، نماینده خدمات مشتری در فلوریزون، می‌گوید یکی از راه‌های کشتن دو پرنده با یک سنگ، نگاه کردن به بازار بین‌المللی برای کشت بافت مرحله 3 است. “این جایی است که طولانی ترین لیست از گیاهان آپارتمانی را که به سختی پیدا می شوند و با تقاضای بالا هدایت می کنند، پیدا خواهید کرد.”