مرکز تست و نوآوری با فناوری پیشرفته برای تولید کننده محرک زیستی هلندی

مواد اولیه تجدید پذیر برای خاک گلدان
شرکت خواهر Van Iersel انواع مختلف کمپوست و محصولات مرتبط را در همان مکان در Biezenmortel و در 3 سایت تولید دیگر خود در هلند تولید می کند. در سال های اخیر، علاقه فزاینده ای به این محصولات از صنعت خاک گلدانی وجود داشته است، زیرا تقاضا در باغبانی مواد غذایی برای بسترهای ارگانیک به سرعت در حال رشد است، همچنین در نتیجه جاه طلبی های پایداری. در واقع، صنعت خاک گلدانی می خواهد سهم فزاینده ای از پیت را در مخلوط خاک گلدان خود با مواد خام تجدیدپذیر جایگزین کند. ذغال سنگ نارس یک ماده خام فسیلی است و استخراج آن مقدار زیادی CO2 اضافی در جو آزاد می کند که با توجه به گرم شدن کره زمین مطلوب نیست. علاوه بر این، این ماده خام اغلب باید از راه دور بیاید. بنابراین این صنعت به دنبال مواد اولیه تولید داخل و پایدارتر است. این فرصت‌های جدیدی را برای Van Iersel ایجاد می‌کند تا محصولات جدید تولید کند، اما اینها نیاز به آزمایش دارند و این در این مرکز تحقیقاتی جدید کاملاً امکان‌پذیر است.

Soiltech، توسعه دهنده و تولید کننده محصولات تغذیه برگی مایع و محرک های زیستی، ساخت یک مرکز تست و نوآوری با فناوری پیشرفته را در سایت اصلی خود در Biezenmortel، در هلند آغاز کرده است. این ساختمان دارای ابعاد 30*20 متر و شامل گلخانه و اتاق آزمایش خواهد بود. اینها باید Soiltech را به عنوان یک بازیگر نوآور برتر که به کشاورزی با محصولات جدید برای راه حل های پایدار کمک می کند، تقویت کند.

شرکا
این مجموعه توسط پیمانکار Maurice Kassenbouw/Ammerlaan (ساخت گلخانه) با همکاری شرکت مشاوره و طراحی Aelmans Tuinbouw Advies و Cogas Climate Control که تاسیسات گرمایشی، آب و برق را ارائه می دهد، ساخته می شود. آنها در ماه های آینده تمام تلاش خود را برای تحویل مجموعه تا اول می 2023 انجام خواهند داد.



منبع

پایدار و بدون گاز
البته مرکز جدید تست و نوآوری تا حد امکان پایدار ساخته خواهد شد و کاملاً بدون گاز خواهد بود. گرمایش با پمپ‌های حرارتی انجام می‌شود که با انرژی پنل‌های خورشیدی کار می‌کنند که این شرکت در سال گذشته به میزان زیادی نصب کرده است. بخشی از مرکز آزمایش و نوآوری که در پشت گلخانه ها قرار دارد نیز مجهز به پنل های خورشیدی خواهد بود.

تغذیه محصول مقاوم در برابر آینده
Soiltech محصولات حرفه ای تغذیه برگی را توسعه می دهد که به عنوان Optima شناخته می شود. اینها نه تنها بسیار کارآمد هستند، بلکه به راحتی با سایر عوامل ترکیب می شوند و از مواد اولیه ای تشکیل شده اند که از نظر زیست محیطی مقاوم در برابر آینده هستند. برای دستیابی به آن، ظرفیت آزمایش زیادی مورد نیاز است. قبلاً از سال 2016، Soiltech آزمایش‌های بسیاری از محصولات را در طول سال در یک گلخانه آزمایشی اجاره‌ای در لیمبورگ (NL) انجام داده است. برای انجام آزمایش‌های بهتر، این گلخانه آزمایشی جدید متعلق به Soiltech به برخی از تأسیسات با فناوری پیشرفته مجهز خواهد شد. به عنوان مثال، نصب صفحه نمایش و یک سیستم کنترل آب و هوای ویژه تضمین می کند که شرایط را می توان به طور کامل شبیه سازی کرد زیرا (ممکن است) در عمل در این زمینه اتفاق بیفتد. این به Soiltech اجازه می دهد تا پیش بینی کند که محصولات در عمل چه کاری انجام خواهند داد. شرایط آب و هوایی شدیدی که کشاورزی و باغبانی به طور فزاینده ای در نتیجه تغییرات آب و هوایی با آن مواجه هستند را نیز می توان شبیه سازی کرد. Soiltech محصولاتی را توسعه می دهد که به محصولات در چنین دوره های شدید کمک می کند. در واقع، اینها راه حل هایی برای سازگار کردن کشاورزی غذا با آب و هوا هستند. کشاورزی به دنبال این نوع راه حل ها در هلند و خارج از کشور است.