“مرکز نوآوری تازه افتتاح شده ما محیط بسیار کنترل شده کشاورزی عمودی را بازسازی می کند.”

پیش بینی نیازهای کشاورزان
اتاق آب و هوا و مرکز نوآوری منابع کلیدی در هدف جیفی برای رهبری جهانی در زمینه رشد نوآوری رسانه ای هستند. آن‌ها به جیفی کمک می‌کنند تا با توسعه سیاست‌های مربوط به استفاده از آب، ذغال سنگ نارس و پلاستیک، روی پیش‌بینی نیازهای آینده کشاورزان تمرکز کند.

هنری بیکرز می‌گوید: «نوآوری باز می‌تواند به ما کمک کند تا به چرخش‌های سریع‌تری در این چالش‌ها دست یابیم.

Jiffy Group و Light4Food در حال افتتاح مرکز نوآوری جدید Jiffy هستند. دارای یک آزمایشگاه استاندارد دانشگاهی و یک اتاق آب و هوا است. اساساً فضایی که محیط بسیار کنترل شده کشاورزی عمودی را بازسازی می کند، اتاق آب و هوا شامل نرم افزار Priva برای نظارت بر محیط رشد، جمع آوری داده ها، و ذخیره و اجرای دستور العمل های رشد، بخش های متعدد برای آزمایش محصولات مختلف برای کشت سبزی های برگ دار، گیاهان، محصولات زینتی، و موارد دیگر، ماژول های تولید فیلیپس GreenPower LED با سیستم کنترل GrowWise که در هر بخش قابل تنظیم است و سیستم های آبیاری قطره چکان، جزر و مد، ناودان و حوضچه ها

هانری بیکرز، مدیر نوآوری جیفی، می‌افزاید: «ارتباط با Light4Food از طریق استفاده از محصولات Jiffy در سیستم‌هایشان شکل گرفت. ما به کار با Light4Food برای یافتن برنامه‌های کاربردی و بهبودهای جدید در محدوده محصولات خود ادامه خواهیم داد.»

رنه ون هاف، مدیر عامل Light4Food، می‌گوید: «همچنین ساخت اتاق‌های آب‌وهوایی و سیستم‌های هیدروپونیک برای مشتریان در سراسر جهان، ما چندین اتاق آب‌وهوایی برای اهداف تحقیق و توسعه داریم.»

اینها مسائل پیچیده ای هستند، به خصوص که جیفی متعهد به ارائه راه حل برای همه تکثیرکنندگان و پرورش دهندگان، از محصولات تا جنگلداری، و از گیاهان گلدانی گرفته تا مهدکودک است. به همین دلیل است که در چندین پروژه پیش رقابتی برون مرزی شرکت می کند و در حال ایجاد روابط با اسپین آف های دانشگاهی، استارت آپ ها و سایر طرف ها در صنعت باغبانی و فراتر از آن است.

مرکز نوآوری Jiffy در 1Plant، مرکز تولید گل سرسبد آن در Zwijndrecht، هلند واقع شده است. این مرکز متخصصان رسانه در حال رشد را قادر می‌سازد تا مواد استاندارد دانشگاهی و تحقیقات رشد گیاهان را در خانه انجام دهد.

مرکز نوآوری و همچنین اتاق جدید آب و هوا، شامل یک آزمایشگاه نمونه سازی بزرگ است. فضا و تجهیزات کافی برای آزمایش الیاف جدید در طیف های مختلف محصولات، از جمله پرفورما پلاگ، جیفی-7 گلوله، گلدان جیفی و زیرلایه وجود دارد. ظرفیت اضافی تضمین می‌کند که برای رفع نیازهای جیفی و شرکای تحقیقاتی‌اش در آینده مقاوم است.

اتاق آب و هوا توسط Light4Food
Light4Food اتاق آب و هوا را برای جیفی به صورت سفارشی ساخته است. به لطف تجربه گسترده Light4Food، می‌تواند در مورد همه چیز از مکان ایده‌آل گرفته تا نرم‌افزار کنترل فرآیندها را راهنمایی کند.

برای اطلاعات بیشتر:
جیفی محصولات بین المللی
+31(0)78 2062200
[email protected]
www.jiffygroup.com



منبع