مزارع آریس باغبانی تحت تاثیر طوفان ایان

یک ارزیابی جامع از خسارت وارده به تاسیسات و یک طرح بلند مدت بازیابی تسهیلات در حال توسعه است. این شرکت در پایان می‌گوید: «طرح‌ها تضمین می‌کنند که از طریق ترکیبی از تعمیرات در تأسیسات موجود و برخی بازسازی‌ها، هر دو مزرعه دارای منطقه تولید مناسب کافی برای نیازهای تولیدی آتی خواهند بود و همچنان یک منبع قابل اعتماد برای مشتریان خود فراهم می‌کنند».

مزارع آریس هورتیکالچر در فورت مایرز، فلوریدا تحت تأثیر طوفان ایان قرار گرفتند. کارکنان آریس در حال گزارش گیری هستند، ایمنی خود را تایید می کنند و به سر کار باز می گردند. هم مزرعه آلوا و هم مزرعه بلوط زنده برخی از تأسیسات را متحمل شده اند، عمدتاً به پوشش های سقف پلی گلخانه ها و ساران مزرعه. هیچ آسیب ساختاری عمده ای وجود ندارد. خنک‌کننده‌ها، ساختمان‌ها و تجهیزات دریافت‌شده از طریق ژنراتورهای برق اضطراری کار می‌کنند تا زمانی که فلوریدا پاور و الکتریک برق را بازیابی کند.

برای اطلاعات بیشتر:
باغبانی آریس
115 خیابان سوم SE، باربرتون، OH 44203
تلفن: 330.745.2143
فکس: 330.745.3098
arishort.com



منبع محصولات کانتینری و لاینر در حال مراقبت هستند و از هفته آینده محموله ها از سر گرفته می شود. برق و آب در مناطق بحرانی هدف قرار می گیرد. در حالی که تنها چند روز از آن زمان می گذرد، خدمه تعمیر و نگهداری و عملیات سخت در تلاش هستند تا عملیات و محموله ها را بازیابی کنند. Aris Keepsake Plants به پذیرش سفارشات ادامه خواهد داد.