مزارع الکساندرا از مهمانان برای بازدید از مزرعه بهار 2023 استقبال می کند

بازدید دیگری در کتاب‌های مزارع الکساندرا وجود دارد و تور بهار 2023 برای همه کسانی که در آن شرکت کردند یک تجربه آموزشی بود.

فرصت کار با بسیاری از انواع کلاسیک و جدید به بازدیدکنندگان نه تنها فرصتی برای جمع آوری الهام برای طرح های آینده داد، بلکه بازخورد ضروری را برای تیم مزارع الکساندرا برای درک اثربخشی هر ساقه فراهم کرد.

در ماه فوریه، بازدیدکنندگان از سراسر جهان گرد هم آمدند تا درباره فرآیندها و ابتکارات پایداری در مزارع بیشتر بیاموزند و با تیم سخت‌کوش کارمندان ملاقات کردند.

“به عنوان یک صاحب کسب و کار زن، من به ویژه تحت تاثیر نقش زنان در عملکرد مزرعه و متعاقباً در جامعه محلی قرار گرفتم. بسیاری از اوقات عملیات های بزرگ می توانند ادعا کنند که درصد بالایی از زنان را استخدام می کنند، و در حالی که این درست است. آنها معمولاً رهبری شرکت را تشکیل نمی دهند. این در مورد مزارع الکساندرا صدق نمی کند.”

کتی نونان، مالک طرح های ونان واین کانتری، گفت: «باید بگویم نکته مهم این سفر، دیدن همه گونه های جدید گل رز بود که در حال آزمایش بودند. “من عاشق این هستم که الکساندرا فارمز به دنبال کردن روندهای جدید اهمیت می دهد، اما همچنین از ما خواسته است که در مورد اینکه کدام یک را دوست داریم، نظر بدهیم.

Janelle Gerestein، صاحب Flowers by Janie گفت: “بخش مطلق مورد علاقه من احتمالاً زمان طراحی و فرصت طراحی با هر یک از گل های رز باغی بود که می خواستیم برای ایجاد دسته گل ها و قسمت های مرکزی طراحی کنیم.” “من دوست داشتم یک روز اضافی را صرف ایجاد یک اینستالیشن با گل رز کنم.”

برای اطلاعات بیشتر:
مزارع الکساندرا
www.alexandrafarms.com



منبع

بحث در مورد روندها و ادغام انواع جدید با چشم اندازهای تازه، بازدیدکنندگان تور را نشاط بخشیده و شبکه ای قوی از متخصصان صنعت ایجاد کرد تا برای الهام گرفتن به یکدیگر تکیه کنند.

در پایان، گروه از فرصتی برای به اشتراک گذاشتن الهامات جدید خود با گل رزهای باغی الکساندرا مزارع هیجان‌زده شدند. با خلاقیت جدید، بازدیدکنندگان کلمبیا را با میل به بازگشت به خانه ترک کردند و تمام دیدگاه‌های تازه را در طرح‌های جدید برای مشتریان خود قرار دادند.

این مایه افتخار الکساندرا فارمز است: 2 تیم قوی و پرشور متشکل از افراد فداکار که گلهای رز باغی پیچیده و با کیفیت تولید می کنند تا شادی را در دیگران ایجاد کنند.”

کتی گفت: “سفر در کل فوق العاده بود، نه فقط به دلیل محاصره شدن با گل های رز زیبا، بلکه به دلیل ارتباط با مردم.”

پیوند مشترک
به اتفاق آرا، گروه بازدیدکنندگان موافقت کردند که شانس ملاقات با دیگر متخصصان همفکر و طراحی با گل رز باغی الکساندرا فارمز برای تجربه “یک بار در طول عمر” بسیار عالی بود. به حاضران این فرصت داده شد تا با گروه خود در بحث‌های فراگیر و طراحی با استفاده از انواع مختلف گل رز باغی و گل محمدی تازه معرفی شده، شبکه‌ای کنند.

Kaylyn Hewitt، طراح اصلی Bouqs، گفت که الهام‌بخش‌ترین جنبه این بازدید ملاقات با تیم مزارع الکساندرا و مشاهده فداکاری آنها بود. “شما می توانید قلب، روح و اشتیاق را در لحظه ای که وارد مزرعه می شوید ببینید، و این تنها در گل هایی که رشد می کنند بزرگتر می شود.”

الیزابت میلر، بنیانگذار The Petaler Floral & Events Co.، گفت که از حضور زنانه دلگرم کننده در سراسر شرکت شگفت زده شده است.

نفوذ زنانه
بازدیدکنندگان متعدد با انعکاس تورهای خود از یک سایت به سایت دیگر، به تأثیر قوی زنان در مزارع الکساندرا اشاره کردند. در سراسر هیئت مدیره، زنان رهبران دفاتر شرکت ها و گلخانه ها و کشاورزان سخت کوش در میان گونه های در حال رشد هستند.