مزارع الکساندرا هفت نوع گل رز باغی را به مجموعه های متنوع ما معرفی می کند


الکساندرا فارمز، گل رز باغی تازه تراشیده کلمبیایی، جدیدترین افزوده‌ها را به مجموعه‌های خود اعلام می‌کند. “ما به طور مداوم گل رز باغی را جستجو و آزمایش می کنیم تا آنهایی را بیابیم که شایسته استقبال در خانواده گونه های منحصر به فرد ما هستند. علاوه بر رنگ ها، شکل ها و عطرهای خاص، گل رز پس از پرورش باید حداقل 10 روز عمر گلدانی داشته باشد. ، برداشت، با دقت بسته بندی و تحت مراقبت های تخصصی تیم ما در بوگوتا، کلمبیا ارسال شد.”

گل رز باغی لوکس


همانطور که از نام آن پیداست، هیچ آرامش دیگری مانند موکای روشن و گلبرگ های ارغوانی وجود ندارد. کافه اسپرسو. این تنوع بسیار دوست داشتنی دارای رنگ، شکل و عطر منحصر به فردی است. رایحه قوی اسطوخودوس او از طریق لایه‌هایی از شکوفه‌های مارپیچ گلبرگ برای لمس پیچیده و شگفت‌انگیز منتشر می‌شود. این تنوع بسیار مورد تقاضا یک لذت واقعی است!”


امواج گلبرگ های شنی رنگ به آرامی توسط انعکاس صورتی غروب خورشید در شکوفه های اثیری Just Magic نژاد استرالیایی لمس می شوند. هر گل رز منحصر به فرد رنگ آمیزی شده اما بدون زحمت شیک است. با شکوفه های بزرگ و عمر طولانی گلدان 10 روزه، فقط سحر و جادو افزودنی ضروری برای هر طراحی رویایی است.”


“شکوفه اسطوخودوس سبک پیچیده Menta به آرامی باز می شود تا یک گل خاکی و بی سر و صدا ظاهر شود. گلبرگ های لبه تیز او مرموز و جذاب هستند و شکوفه های مارپیچی او به شکل یک گل بزرگ و پر ستاره با عمر گلدانی استثنایی 12 روز باز می شود. منتا در میان گل رزهای با رنگ خنثی برجسته است.”


“نوتردام
ترکیب جالبی از جوانه های اسطوخودوس، صورتی شنی و خاکستری را در کنار هم قرار می دهد که به طور منحصر به فردی به رنگ سبز نعنایی روشن ذوب می شوند. مانند آبرنگ روی بوم، گلبرگ های مارپیچی بدون زحمت با هم ترکیب می شوند تا انتقالی سیال ایجاد کنند. عمر گلدان 12 روزه به این گونه هلندی کمک می کند تا تاثیر ماندگاری داشته باشد.


“شکوفه های رنگارنگ قهوه ای تیره با لبه های آغشته به صورتی تیره و خاکی سمبل گلی دراماتیک که در کانون توجه التماس می کند. شکوفه های بزرگ و طولانی مدت او به طور گسترده ای باز می شود و شکل خود را با گلبرگ های محکم در مرکز و منحنی های برازنده در لبه هایش نگه می دارد. این زیبایی هلندی یک نمایشگر است.”

گل رز عروسی دیوید آستین
گلبرگ‌های خامه‌ای Bessie (Ausperidot) رز اصلی باغ انگلیسی را تشکیل می‌دهند. او شکل فنجانی عمیق و متقارن با 100 گلبرگ با دقت در داخل آن دارد. او یک مجری ثابت است و 90 درصد در طول چند روز باز می‌شود. با بزرگ و گرم خود. با شکوفه و رایحه ملایم گل، بسی یک کلاسیک باوقار و جاودانه است.”

رزهای باغ پرنسس
“زرد کره ای در قلب ذوب می شود شاهزاده خانم هوشی Spr’s گلبرگ های مارپیچی سفید پوشانده شده این گل رز با ماندگاری طولانی حس گرما را به هر طرحی می بخشد یا با اطمینان به تنهایی می تواند بیانیه ای داشته باشد. شکوفه های ریزه با ذوق او اشتها را برای افزودن خوش طعم سبزی های گیاهی یا سفیده ها و کرم های عجیب و غریب برای ایجاد آرایش عالی ایجاد می کند. هر ساقه این گونه اسپری ژاپنی دارای پنج شکوفه است. Princess Hoshi Spr فقط از طریق Alexandra Farms در دسترس است.”

برای اطلاعات بیشتر:
مزارع الکساندرا
www.alexandrafarms.com



منبع