مزرعه تخصصی گل در تگزاس برای میزبانی از شام متمرکز فصلی در مزرعه تا گلدان


مالکان فرانک و پاملا آرنوسکی بینش و الهاماتی را در پرورش گل های زیبای خود به اشتراک خواهند گذاشت.

Certified American Grown، سازمان میزبان، برای ترویج و نمایندگی منافع خانواده‌های پرورش‌دهنده گل و شاخ و برگ در آمریکا کار می‌کند. با همکاری فرانک و پاملا آرنوسکی از مزارع خانواده آرنوسکی و گل‌های برش تخصصی تگزاس برای زنده‌کردن این شام، مهمانان با تجربه‌ای که یک بار در زندگی زندگی می‌کنند، جشنی برای تمام حواس خواهند داشت. آرنوسکی‌ها که به‌خاطر آرایه‌های زیبای گل‌هایشان شناخته می‌شوند، به‌خاطر گل همیشه بهار و زیبایی جشن گرفتن این فصل، به‌ویژه Dia de Los Muertos نیز شناخته شده‌اند. تیم فوق العاده ای از طراحان گل از HEB Blooms به رهبری اندی هاپر، AIFD، CFD، به Arnosky کمک می کند تا این شام را زنده کند.

تور شام زمین به گلدان یک مجموعه ملی است که به خاطر تجربه های منحصر به فرد و همه جانبه ای که یک بار در طول زندگی در طبیعت و اجرا هستند، شناخته شده است. هر رویداد برای میزبانان مزرعه، مکان، طراحان گل و تجربیات آشپزی منحصر به فرد است. تور 2022 قبلاً در Carlsbad و Arroyo Grande، کالیفرنیا، و در آکسفورد، میشیگان توقف داشته است. پس از این رویداد شگفت انگیز در تگزاس در مزرعه آرنوسکی، Fern Trust در فلوریدا رویدادهای سال را در ماه نوامبر تکمیل خواهد کرد. بلیط ها محدود است و با مراجعه به وب سایت Certified American Grown Field to Vase در دسترس هستند.

علاوه بر جشن گرفتن این جشن واقعی تگزاس، یک شام محلی و فصلی توسط کترینگ Word of Mouth ارائه می شود، از جمله طعم هایی که تم و فصل را جشن می گیرند. این غذای هنرمندانه با شراب‌سازی کارتر کریک تگزاس همراه خواهد بود، جایی که شراب‌ساز جان مک فرسون شراب‌هایی را از تگزاس هیل کشور انتخاب می‌کند که مکمل غذا و ضیافت چشم‌ها در گل‌ها است. علاوه بر این، Real Ale Brewing Company مستقر در بلانکو، آبجوها و آبجوهای با طراوت خود را ارائه خواهد کرد.

مزرعه‌های دارای مجوز رشد آمریکایی و خانواده آرنوسکی در بلانکو، تگزاس، میزبان یک تجربه شام ​​شگفت‌انگیز از مزرعه به گلدان خواهند بود که فضل مزرعه را جشن می‌گیرد، اما همچنین مضمون جشن Dia de Los Muertos در پایتخت Marigold تگزاس، خانواده آرنوسکی است. مزارع. شام یک تجربه منحصر به فرد است که برای شنبه 15 اکتبر 2022 برنامه ریزی شده است.

برای اطلاعات بیشتر:
گل های رشد یافته آمریکایی
805-617-4900
صندوق پستی 23151, Ventura, CA 93004 [email protected]
www.americangrownflowers.org



منبع کامرون کینگ، مدیر عامل و سفیر معتبر آمریکا گفت: «این رویداد واقعاً جادویی است و جشن‌های فصلی شگفت‌انگیز و فضلی که توسط خانواده آرنوسکی رشد کرده است را گرد هم می‌آورد. مهمانان این فرصت را خواهند داشت که از زیبایی مزرعه در زیر آسمان بزرگ تگزاس، یک غذای فوق العاده و شراب های عالی، هفت لایه طرح HEB و تیم آنها و شرکت شگفت انگیز لذت ببرند. مطمئناً ثابت خواهد شد که یک شب جادویی است.»