مشارکت برای آوردن درمان های پیشرفته اشعه ماوراء بنفش به مراکز کشت

سیستم‌های روشنایی فلوئنس، درمان‌های پرتو UV دینامیک BioLumic را در مرحله تکثیر تولید گیاه ارائه می‌کنند – درمان‌های یک‌باره‌ای که مزایایی را در کل چرخه رشد گیاه ایجاد می‌کنند. جفت شدن راه حل های بازار BioLumic و Fluence به کولتیواتورها این امکان را می دهد تا به دستاوردهای با کیفیت بالا دست یابند، سطوح کانابینوئید را افزایش دهند و کیفیت کلی گیاه را بهبود بخشند و در عین حال تنوع چرخه به چرخه را کاهش دهند.

فناوری ثبت اختراع BioLumic از فتومورفوژنز UV برای ایجاد رویدادهای بیولوژیکی در دانه ها و گیاهان جوان برای بهینه سازی چشمگیر عملکرد گیاه استفاده می کند. دستور العمل های سیگنال نور UV اثبات شده این شرکت می تواند باعث افزایش عملکرد گیاه، صفات گیاهی مطلوب و قوت شود و در عین حال مقاومت طبیعی گیاه را در برابر بیماری ها و آفات فعال کند.

Fluence و BioLumic در ابتدا با شرکای منتخب کشت شاهدانه همکاری خواهند کرد و در عین حال سیستم‌های تحویل تجاری برای نور UV را صنعتی می‌کنند که عرضه محصول نهایی فلوئنس را در سال 2023 افزایش می‌دهد.

دیوید کوهن، مدیر عامل فلوئنس گفت: “هدف ما در فلوئنس هدایت علم گیاهی و نوآوری در فناوری کشاورزی است.” ما از دنبال کردن این هدف با همکاری BioLumic و ایجاد نسل بعدی راه حل های روشنایی برای شاهدانه و تولیدکنندگان در سراسر جهان هیجان زده هستیم.

استیو سیبولکین، مدیر عامل شرکت BioLumic، گفت: «دستورالعمل‌های سیگنال نوری BioLumic به کولتیواتورها اجازه می‌دهد تا به طور کامل و بدون اصطکاک از نور UV برای بهبود رشد و بیان ژنتیکی گیاه بدون هزینه‌های ورودی یا مواد شیمیایی بالا استفاده کنند.» «این مشارکت توسعه پلتفرم سیگنال نور BioLumic را تسریع می‌کند، دسترسی شرکت ما به بازار جهانی باغبانی را افزایش می‌دهد و مجموعه نورپردازی باغبانی Fluence را تقویت می‌کند. این یک پیروزی فوق العاده برای تولیدکنندگانی است که به دنبال راه های جدیدی برای رشد بیشتر با کمتر هستند.

برای اطلاعات بیشتر:
فلوئنس
fluence-led.com



منبع فلوئنس همکاری انحصاری خود را با BioLumic، یک شرکت بیوتکنولوژی رشد گیاهی اعلام کرد که از قدرت پرتو فرابنفش (UV) برای افزایش پایدار عملکرد، سلامت و کیفیت گیاه با دستور العمل های سیگنال نور استفاده می کند. بر اساس این قرارداد، فلوئنس و بیولومیک برای ارائه سیگنال های نور UV BioLumic از طریق راه حل های روشنایی LED فلوئنس همکاری خواهند کرد.