“مشتری فرانسوی از خدمات و توجه قدردانی می کند”

رشد
پس از یک شروع محتاطانه، اکنون رشد به خوبی در حال انجام است. “من می دانستم که وارد چه چیزی می شوم، اما البته، بدون خطر نیست. اما همه چیز به آرامی پیش می رود. من جایگاه خوبی پیدا کرده ام و گام به گام، ما در حال رشد هستیم. به غیر از جنوب فرانسه، من مشتریانی در ایتالیا دارم و در برخی از مقاصد انحصاری تر مانند La Reunion در اقیانوس آرام. هفته گذشته، ما از اولین مشتری خود در انگلستان استقبال کردیم. من از این بابت بسیار خوشحالم زیرا از زمان برگزیت، این بازار از نظر الزامات بهداشت گیاهی و این واقعیت که ما می توانیم انجام این کار ثابت می‌کند که ما می‌دانیم چه کار می‌کنیم. علاوه بر این، رشد تا حد زیادی مدیون کارمندان من است که به خوبی بر کیفیت و تدارکات نظارت می‌کنند. در نهایت، ما با اطمینان به آینده نگاه می کنیم: در حال حاضر، بازار در بهترین حالت خود نیست، اما برای ماه های آینده، تقریباً همه مشتریان من انتظار دارند که به زودی اوضاع دوباره بهبود یابد.”

فقط دو سال پیش، فرانک پوهو شرکت صادراتی گیاهی خود Viridivi را در Naaldwijk، هلند راه اندازی کرد. این مرد فرانسوی با نزدیک به دو دهه تجربه، حس خوبی از بازار دارد. راه اندازی کسب و کار خود همیشه یک آرزوی دیرینه بوده است. “در یک نقطه خاص، شما تصمیم می گیرید: من فقط یک زندگی دارم، اکنون می خواهم به آن ضربه بزنم.”

برای اطلاعات بیشتر:
فرانک پوهو
ویریدیوی
تلفن: +31 6 12 81 72 30
[email protected]
https://en.viridivi.com/



منبع

اما چگونه می توان با پسران بزرگ در این بازار رقابت کرد؟ به گفته فرانک، در درجه اول به خدمات مربوط می شود. “یک فرانسوی از خدمات و توجه قدردانی می کند. شما باید نیازهای او را برآورده کنید و مهمتر از همه، قدرت علاقه شخصی و چت را دست کم نگیرید. همچنین، شما باید از مشتریان خود بازدید کنید. البته دیگران نیز این کار را انجام می دهند، من انجام دادم. که من همیشه، اما به عنوان یک کارآفرین مستقل، شما همیشه در دسترس هستید و کاملاً رایگان برای بازدید از همه مشتریان خود هستید. هر کجا که هستند، سعی می کنم حداقل سالی یک بار به آنجا بیایم.

Viridivi بر صادرات گیاهان، گیاهان مصنوعی و مواد تزئینی تمرکز دارد. مشتریان عمدتاً مراکز باغ هستند، نه زنجیره های بزرگ، بلکه فروشگاه های مستقل. فرانک می گوید، باید تمرکز کنید. به گفته وی، به ویژه بازار جنوب فرانسه فرصت هایی را ارائه می دهد، تا حدی به این دلیل که دورتر است و وابستگی به واسطه ها بیشتر است.

تا همین اواخر، Viridivi هنوز از امکانات شخص ثالث استفاده می کرد، اما از مارس امسال، این شرکت در حال اجاره جعبه خود است. فرانک با سه کارمند در تدارکات کار می کند، آنها به خدمات Breewel Logisitiek، یک شرکت حمل و نقل متخصص در بازار فرانسه متکی هستند. به صورت آنلاین، سفارشات را می توان از طریق فروشگاه اینترنتی ساخته شده توسط FreshPortal انجام داد.