مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال

فیلتر مرحله هفتم قلیایی کننده آب آشامیدنی مینروا، با افزایش سطح ph آب باعث بروز خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی برای بدن انسان میشود. به همین خاطر این میکروارگانیسمها دیگر وارد بدن ما نمیشوند و نمیتوانند ما را مریض کنند! به دنبال کیفیت بالا باشید تا قیمت پایین چرا که این دستگاه به طور مستقیم با سلامت شما رابطه مستقیم دارد. در درجه اول شرکتی که خدمات پس از فروش را ارایه می دهد علاوه بر مهارت فنی و تخصصی، می بایست مجهز به کلیه قطعات و اجزای دستگاه باشد.

این سه شرکت بهترین برند آب تصفیه کن می باشند.

هم چنین بو و مزه آب را نیز بهبود می دهند و قابلیت شیرین کردن آب را دارند. به همین دلیل بیشتر برای تصفیه آب هایی که دارای رسوبات و کلر باشند مناسب است. موارد فوق طبقه بندی گسترده ای از دستگاه های تصفیه آب هستند، اما فیلترهایی در بازار وجود دارد که ترکیبی از دو یا سه فناوری فیلتراسیون را ارائه می دهد. دستگاه تصفیه کننده آبی که قصد خرید آن را دارید، بدون توجه به این که از چه نوع و مدلی هستند، نیاز دارند تا به صورت دوره ای نگهداری و سرویس شوند. هم چنین حتما مخزن آنتی باکتریال باشد تا در زمان نگهداری آب، از تجمع باکتری ها جلوگیری کند. در این صورت شما هم از اصالت کالا مطمئن می شوید و هم از طرف نمایندگی دستگاه شما گارانتی می شود و خدمات پس از فروش نیز به شما ارائه می دهند. این فیلترها انواع مختلفی دارد که هر کدام به روش خود سختی آب را کاهش می دهند.

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا یکی از معتبرترین مراکز فروش آب تصفیه کن های خانگی می باشد که می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید تصفیه آب به سایت این خرید تصفیه آب شرکت مراجعه کنید. شما می توانید برای سفارش اینترنتی تصفیه آب به سایت تصفیه آسا مراجعه کنید تا در کوتاه ترین زمان دستگاه مورد نظرتان را آنلاین سفارش دهید تا در اسرع وقت کارشناسان فنی تصفیه آب برای نصب و تحویل در محل مورد نظر شما حاضر شوند. ما در ادامه برخی از عمده ترین مزایا و معایب این محصول را مطرح کرده و در پایان نظر نهایی کارشناسان فروش را عنوان کرده ایم.

بررسی فیلتر تصفیه آب

شما می توانید جهت مشاوره خرید با کارشناسان فروش شرکت ارتباط برقرار کنید. برند اس اس وی ساخت ایران و دارای گواهی تولیدی از وزارت صنایع و ثبت شده برند است .این کالا اصل میباشد بدون شک SSV از جمله شرکت هایی است که در طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب خانگی تبحر خاصی دارد و تاکنون مدل های موفق بسیاری را تولید کرده است. برند مینروا پر فروش ترین تصفیه آب خانگی در ایران می باشد. در این مطلب سعی کردیم نکاتی راجع به بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی را به شما بگوییم تا تشخیص و خرید راحتتری داشنه باشید. همچنین قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل مینروا Minerva که نمایندگی تصفیه آب انحصاری مارک مینروا شرکت دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا میباشد در سراسر ایران یک قیمت مشخص بوده و این محصول علاوه بر گارانتی قطعات، تضمین قیمت نیز خواهد داشت تا با خیالی آسوده به خرید آب تصفیه کن خانگی بپردازید.

قیمت دستگاه تصفیه آب

توجه داشته باشید، هر چه فیلترهای دستگاه زیادتر باشد آلاینههای زیادتری نیز از آب حذف میشوند. مور دیگری که راجع به دستگاه تصفیه آب خانگی باید بدانید نوع فیلترهای ان است که در تکنولوژی RO از نوع ممبران است. بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟ برای فهمیدن اصل بودن دستگاه به تک تک اجزا دقت کنید اگر یک مارک نبود به اصل بودن آن شک کنید. همچنین تصفیه آسا واردکننده و نمایندگی انحصاری مارک تصفیه آب مینروا و دستگاه های ساخت تایوان مثل سی سی کا و سافت واتر می باشد که با بهترین قیمت و گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش آن ها را به مشتریان خود ارائه می دهد. این دستگاه به دلیل دارا بودن پمپ تامین فشار، برای مکانهایی که فشار آب ورودی کمتر از حد نرمال است نیز مناسب میباشد. این سیستم هم اکنون توسط بسیاری از شرکتهای معتبر مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع فیلتر تصفیه آب

قیمت از سری مسائل مهم برای انتخاب بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی برای خریداران میباشد که به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. فیلتر مرحله ششم مینرال تصفیه آب Mineral : مینرال یک فیلتر معدنی ساز بوده و املاح مفیدی که در طی مراحل تصفیه حذف شده بودند را به آب آشامیدنی تصفیه شده باز میگرداند . تصور کنید که تمامی مراحل احداث استخر را انجام داده اید و برای اینکه استخر را از آب پر کنید لازم است که یک پمپ تصفیه تهیه کنید.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

از زیر مجموعه های شرکت بزرگ آکوا می باشد که نسبت به برند های قبلی جدید تر است و مطابق با دانش و فناوری های روز دستگاه های تصفیه آب با کیفیتی را تولید می کند. انتخاب دستگاه تصفیه آب با توجه به متدهایی که هر کدام از این دستگاهها دارند کمی دشوار است؛ بنابراین شما یا با توجه به شیوه زندگی و بودجه خود باید دستگاه را انتخاب کنبد یا با توجه به میزان آلودگی آب منطقه خود انتخاب بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی را انجام دهید. زمان تعویض این فلیتر با توجه به سختی آب منطقه بین 3 تا 5 ماه می باشد.

استاندارد های FDA,NSF,CE,WQ نیز توسط این دریافت شده است که می توان به راحتی به عملکرد دستگاه سلامت آن اعتماد کرد. در این مدل دستگاه ها شیر برقی بعد از فیلترهای مراحل اول تا سوم نصب میگردد خروجی شیر برقی نیز به ورودی پمپ وصل می شود. تعداد فیلترهایی که در دستگاه های تصفیه آب خانگی استفاده می شود، نشان دهنده تعداد مراحل آن است. توجه داشته باشید که شما حتی اگر از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران نیز استفاده نمایید میبایست تعویض فیلتر تصفیه آب خود را در زمان های منظم انجام دهید تا کیفیت آب خروجی تصفیه شده کاهش پیدا نکند، همچنین رسوبات با تعویض دیر صافی ها وارد قطعات دستگاه شما خواهد شد و میتواند به پمپ و قطعات دیگر دستگاه آسیب وارد نماید. در آمریکا نیز دستگاه تصفیه آب Apec که جز بهترین برندهای تصفیه آب است 5 مرحله تصفیه دارد.

قیمت فیلتر تصفیه آب یکی از حرفهایترین برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب cck با سیستم تصفیه اسمز معکوس، قلیایی و مینرال میباشد که با تکنولوژی RO سختی آب و نیترات و نیتریت را کامل از بین میبرد. می دانیم که آب لوله کشی شهری روز به روز در حال آلوده تر شدن است و املاح مضر زیادی وارد آب آشامیدنی ما می شود. با توجه کردن به نکات مهم و راهنمای خرید تصفیه آب شما به خوبی می توانید دستگاه مناسب خود را تهیه نمایید. توجه به نکات راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب به ما در انتخاب و خرید بهترین آب تصفیه کن کمک زیادی می کند. این سه شرکت بهترین برند آب تصفیه کن می باشند. این برند از روش اولترا فیلتراسیون و اسمز معکوس در دستگاه های خود بهره می گیرد که دستگاه های اسمز معکوس آن جزو بهترین آب تصفیه کن های دنیا می باشد. تفاوت در قیمت این دستگاه ها از تفاوت در كیفیت قطعات و كیفیت ساخت ناشی می شود.

بسیاری تصورشون اینه که تصفیه آب ها نمیتونن املاح مضر آب رو حذف کنن به خاطر همین به رو به خرید آب های معدنی برای منزلشون میکنن . قیمت دستگاه های تصفیه خانگی بیشتر ارتباط با برند مورد خریداری شده، نوع قطعات و نوع دستگاه تصفیه شما خواهد داشت به نحوی که دستگاه های تصفیه هایی که توسط کشور تایوان تولید می شوند از قیمت و کیفیت بالاتری نسبت به نمونه چینی و آمریکایی برخودار می باشد. دستگاه تصفیه آب خانگی مدلهای مختلفی دارند. تمامی تصفیه آب ها ی تایوانی تحت لیسانس آمریکا هستند و با دریافت استاندارد های جهانی مثل FDA,NSF,CE,QW دستگاه های قابل اطمینان و با کیفیتی می باشند.

دستگاه تصفیه آب خانگی